Olen samaa mieltä kanssasiTuppurainen kirjoitti:Tämä. Se pätkä ei osaa oikeesti arvostaa allareita. En minäkään hauku toisten allareita, mutta rajansa kaikella!Konemies12 kirjoitti:Mikäs nyt vituttaa? Advance 173:ko vittuili allarin arvostelussa?Tuppurainen kirjoitti:Foorumin nämä tällä vuosituhannella syntyneet (en kyllä veke00:aalaske siihen)... Rupee taas niin pali keittämään, että!
Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
-
Konemies12
Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
Kiitos advance173!- Tuppurainen
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Vaikka tämä saattaa olla offtopicia, mutta en minä paljoakaan mistään suutu, mutta mä en anna tollaisten "kavereiden" hyppiä silmille... Saatana, sekin pasko viel vaippaansa, kun mä olin peruskoulussa...

Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
-
Konemies12
Nii-in
Ja advance 173 esittää kovista kun aijemmin se profiilissa luki että 9 vuotta,ja nyt lukee että 12 vuotta 
Kiitos advance173!Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
No kerro nyt mullekin mitä mä oon sulle tehny?Jonatha kirjoitti:Jaahas ja mitähän mä oon sulle tehny? Ittee v***ttaa se kun ei pääse ajaa peevellä ku sataa vettä senverta paljo.Tuppurainen kirjoitti:Foorumin nämä tällä vuosituhannella syntyneet (en kyllä veke00:aalaske siihen)... Rupee taas niin pali keittämään, että!
Jätkä päätti sitte vetästä koko hernepuskan sieraimeen jonkun ala-asteelaisen viestistä. Hienoa toimintaaTuppurainen kirjoitti:Vaikka tämä saattaa olla offtopicia, mutta en minä paljoakaan mistään suutu, mutta mä en anna tollaisten "kavereiden" hyppiä silmille... Saatana, sekin pasko viel vaippaansa, kun mä olin peruskoulussa...
- Tuppurainen
Et kyllä tunne mua yhtään... Vittuuntuminen on taitolaji.jiitu kirjoitti:Jätkä päätti sitte vetästä koko hernepuskan sieraimeen jonkun ala-asteelaisen viestistä. Hienoa toimintaaTuppurainen kirjoitti:Vaikka tämä saattaa olla offtopicia, mutta en minä paljoakaan mistään suutu, mutta mä en anna tollaisten "kavereiden" hyppiä silmille... Saatana, sekin pasko viel vaippaansa, kun mä olin peruskoulussa...

- etukuormaajamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Sä oot kyllä semmone jätkä että ei mitään rajaa.Tuppurainen kirjoitti:Et kyllä tunne mua yhtään... Vittuuntuminen on taitolaji.jiitu kirjoitti:Jätkä päätti sitte vetästä koko hernepuskan sieraimeen jonkun ala-asteelaisen viestistä. Hienoa toimintaaTuppurainen kirjoitti:Vaikka tämä saattaa olla offtopicia, mutta en minä paljoakaan mistään suutu, mutta mä en anna tollaisten "kavereiden" hyppiä silmille... Saatana, sekin pasko viel vaippaansa, kun mä olin peruskoulussa...
-
Jespa
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Kas kummaa kun ei oo mulle valiteltu.. Kannatteis opetella käyttäytyyn nii ei tarvi kenenkää valittaa.Konemies12 kirjoitti:Mistäpä ne modet tykkäis.Aina saa moitteita,ei koskaan kehuja
Ps. Tuppurainen et vittu oo tosissas.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
Konemies12
Voi saatana mä oon ottanu virheistä opiksi ja käyttävyn parhaani mukaan.Perkele ei tartte vittulla tuosta asiastaJespa kirjoitti:Kas kummaa kun ei oo mulle valiteltu.. Kannatteis opetella käyttäytyyn nii ei tarvi kenenkää valittaa.Konemies12 kirjoitti:Mistäpä ne modet tykkäis.Aina saa moitteita,ei koskaan kehuja
Kiitos advance173!Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
Hissan koe 6- ja he***tinmoiset raget.
- Tuppurainen
Täytyy ny jonkun riehua sen kuukauden, kun killeri ei oo paikalla... Njää ei ny senttä. Tuskin kenelläkään ole: "Joka päivä, hyvä päivä". Kyllä minäkin normaalisti joskus olen, mutta ei aina sitä jaksa. Oisko parempi, että tuun foorumille takaisin vasta illemmalla?Jespa kirjoitti:Kas kummaa kun ei oo mulle valiteltu.. Kannatteis opetella käyttäytyyn nii ei tarvi kenenkää valittaa.Konemies12 kirjoitti:Mistäpä ne modet tykkäis.Aina saa moitteita,ei koskaan kehuja

-
Pena_
- Kielet: Suomi,Englanti,
- Multiplayer tunnuksesi?: koneukkeli
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Älä tuu takas ollenkaan.Tuppurainen kirjoitti:Täytyy ny jonkun riehua sen kuukauden, kun killeri ei oo paikalla... Njää ei ny senttä. Tuskin kenelläkään ole: "Joka päivä, hyvä päivä". Kyllä minäkin normaalisti joskus olen, mutta ei aina sitä jaksa. Oisko parempi, että tuun foorumille takaisin vasta illemmalla?Jespa kirjoitti:Kas kummaa kun ei oo mulle valiteltu.. Kannatteis opetella käyttäytyyn nii ei tarvi kenenkää valittaa.Konemies12 kirjoitti:Mistäpä ne modet tykkäis.Aina saa moitteita,ei koskaan kehuja

-
Mettämies_
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi,English.
Laitoin tollattee:

Nii ku on talo myytävänä,niin ku pitää ehk ottaa pois myös.Ku koitin ottaa pois uusiks nii repes tapetti...
Ja taloku on myytävänä....
Nii ku on talo myytävänä,niin ku pitää ehk ottaa pois myös.Ku koitin ottaa pois uusiks nii repes tapetti...
Ja taloku on myytävänä....
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Pätee kyllä aika hyvin. Taas kerran.Ruzi kirjoitti:Nyt kyllä täytyy laittaa:
Miksei täällä humppa soi?
- Mr-Wedenoja
- Kielet: Sujuvasti Suomi ja Englanti, Osittain Ruotsi, Japani ja Saksa.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Torstaina sähköasennuksen näytöt... Niistäkin mukavan ajoissa taas kerrottiin. On nimittäin kyseisen opettajan seuraavat tunnit ja heti pitää alkaa tekemään.
|Maximus VII Hero|4770K@4,3Ghz 1.308v|2x R9 290 DCUII |2x4Gb HyperX Fury|HX850|Arc Midi R2|2x2Tb|120Gb hyperX 3K|Win 8.1 Pro|
|Z87 Gryphon|G3258@4.5Ghz 1.4v|Gainward GTX570@900/2000|2x4Gb Genesis 1600|TX750|350D|1,5Tb|SP 900 128Gb|Win 8.1 Pro|
|Asus X53E Win 10 Pre.|Nexus 5|
|Z87 Gryphon|G3258@4.5Ghz 1.4v|Gainward GTX570@900/2000|2x4Gb Genesis 1600|TX750|350D|1,5Tb|SP 900 128Gb|Win 8.1 Pro|
|Asus X53E Win 10 Pre.|Nexus 5|
-
Valtra boy
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra boy
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Vi*tu tuntuu että jalka lähtee irti mulle ihan perus päivä
.
Kohta kouluun
Kohta kouluun
Se, ku unohin et tänää oli maantiedon koe

Kuvasta kiitokset Pelaaja80:lle
Paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa
Tää ei liity aiheesee mutta sekotat perunajauhoo vetee ja juot sen nii sit helopottaa, ainaki mulla.Ruzi kirjoitti:Vitun oksennustauti vaan on ja pysyyy.

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
- JuHoZzI
- Multiplayer tunnuksesi?: Hoozi
Kauhee tappelu näyttäs olevan täälä tääs... 
Mutta tuli fysiikan kokeesta 6½. En kyllä ymmärrä tosta yhtää mitää.
"Valtra pettää useemmin ku huora vaimo"
"Kylmä laakeri ei tuota"
"Kylmä laakeri ei tuota"
-
Fini
- Kielet: Suomi, Englanti,Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Fini(LS-FIN)
Pisitit sinä minua paremmaks mulla tuli 5 1/2.JuHoZzI kirjoitti:Kauhee tappelu näyttäs olevan täälä tääs...
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Tuppurainen voi pitää päänsä kiinni. Et itekkää uskalla laittaa kuvaa ittestäs muutaku jostaki kypärästä ja mopon peilistä. Mitä sitte jos minä en sun allarista satu tykkäämään?

|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Oo sitte kirjottelematta.
Ittee vituttaa ihan kaikki vitun asiat.
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Mutta "ei sovi foorumin tyyliin" on paska kriteeri haukkua allari mielestäni.Advance173 kirjoitti:Tuppurainen voi pitää päänsä kiinni. Et itekkää uskalla laittaa kuvaa ittestäs muutaku jostaki kypärästä ja mopon peilistä. Mitä sitte jos minä en sun allarista satu tykkäämään?