Pikaista paranemista.Ruzi kirjoitti:Oksennustaudis o hyvä olla.. NOT! Paha olo kokoaja, hyi helvetti.

Pikaista paranemista.Ruzi kirjoitti:Oksennustaudis o hyvä olla.. NOT! Paha olo kokoaja, hyi helvetti.
Aika jännä et mun äidin poika ystävä kutsuu mua tolla nimellä ja mun äiti meni yö vuoroo.TeemuK kirjoitti:Kylläpäs mokkula kytkee nyt hyvin kun hain uuden mokkulan + liittymän. Wifimobile, saa jaettua netin kymmenelle laitteelle.
Nyt vaan oottelee, millo poitsu herää uniltaan. Emäntä lähti yöelämässä käymään.
Mun PV makso aikoinaa 300€, ja tein siitä toimivan ja kestävän kapineen.-Mane. kirjoitti:Se tunne ku iskä alkaa ettii mulle jotai 200-300 mopoo, vaikka olis kyl varaa ostaa reilusti parempiakin mopoja. Toki hinta ei kerro kaikkee, mut tuonki mopon minkä hankin pitäs se 3v palvella, niin haluisin kyllä kerralla hyvän.
Tämä. Oman pevettini ostin 5v sitten hintaan 50e. Ei kilpiä, kaikki osat ja ajokuntoinen. Papereita ei ollut, mutta hommasin nekallek kirjoitti:Vaikee kuvitella et tolla hinnalla sais hyvän mopon.Mitä halvemmalla ostaa sitä enemmän menee huoltamiseen ja remontteihin rahaa.
E: Nykyään maksaa jo paskassa kunnossa oleva pv ilman papereita 500e.
Itellä ku joutuu käymään paljo paskalla nii rupee persettä kirveleen.Ruzi kirjoitti:Oksennustaudis o hyvä olla.. NOT! Paha olo kokoaja, hyi helvetti.
Kiitos, kun jaoit tuon tiedon meidän kanssa, minä kun en olisi voinut olla elämättä ilman tuota tietoa! Not! Vois pistää taas lisää bassoa toiseen vähän vähemmän kuultuun ysärihittiin...etukuormaajamies kirjoitti:Itellä ku joutuu käymään paljo paskalla nii rupee persettä kirveleen.Ruzi kirjoitti:Oksennustaudis o hyvä olla.. NOT! Paha olo kokoaja, hyi helvetti.
Hyvän levyn ostitMcNoitti kirjoitti:Vähän vähemmän kuultu ysärihitti? Tuli ihan mieleen että ostin Nirvanan Nevermindin tänään kympillä. Ohan mulla ollu se poltettuna jo vuosien ajan, mut orikinaali Geffeniltä on aina paras.
Älä pelkää, en mene pilaamaan legendaarisen Skatman Johnin Skatman biisiä, kun se on jo häväistys. Mutta vähän bassolle sopivat biisit. Ne kuuluu bassottaa, jos vakiona ei ole (tarpeeksi) paljoakaan bassoa...McNoitti kirjoitti:Vähän vähemmän kuultu ysärihitti? Tuli ihan mieleen että ostin Nirvanan Nevermindin tänään kympillä. Ohan mulla ollu se poltettuna jo vuosien ajan, mut orikinaali Geffeniltä on aina paras.
Juu tiesinMcNoitti kirjoitti:No joo, ite tykkään In Uterosta enemmän, mut tiesiksä et Cobain itse ei tykänny tosta Teen Spiritistä yhtää, vaikka se on niitte menestynein kappale jne, vaan se inhos sitä?![]()
Se keikoillakin joskus soitti sitä tahallaan väärin.
Ja Tuppurainen, ei se basso merkkaa, vaan kitaran räminä.
Jokseenkii totta.Seteli kirjoitti:E: Muistakaa jos sekaannutte pevetteihin..![]()
Kas, kun ei taas kahvia ja pullaa.Mikko kirjoitti:Kohta nukkuu.