
Vuomet:

Ja pihan tasottelua:
Vielähän tossa on hitosti tekemistä...
Telipukki meni sitten uusiksi, kun tuo vanha oli painava ja ruma, uusi on enään rumaRunko hommia tullut tehtyä. Telipukin aihiokin näkyy kuvassa. Telin kynkkiinkin on jo aihiot, pitäsi niitä vielä hieman muotoilla enemmän oikeanlaisiksi.
Onneksi kuitenkin halvempaa kuin oikean kymppipyörä kuormurin rengastaminenDiesel Power kirjoitti:Siitä niin rengasta: http://www.der-getriebedoktor.de/shop2/ ... hp?aid=151 ja vannetta: http://www.der-getriebedoktor.de/shop2/ ... p?aid=3228 kahelle akselille tulis hinnaks jotain 130€Tää ei tosiaan oo harrastus halvimmasta päästä.. Tukkirekkan peräkärriin renkaat ja vanteet tekee 200€.. Ja siihen päälle nuppiin yks kääntyvä akseli ja sille vanteet ja renkaat ja sit vielä vetäville karekeemmat kumet, niin hups heijakkaa, sinne menikin kevyesti kaikkiaan jotain 350€ renkaisiin ja vanteisiin ja siihen vielä kaikki muu päälle..
Mutta joo, Multivaani alkas olemaan melkeen valamis.Tarrat ja pariosaa maaliin, niin se olis siinä.
Vuometissakin alkaa terän kääntö olla melkein valmis.Eli taitaa olla kaikki toiminnot, mitä on tarkoituskin tehä, olla messuilla valmiina.
Ruskeessa on nostolaite ja se toimii kun laittaa servon paikalleen. Keltaseen on joskus tulossa etu- ja takanostolaite.veke00 kirjoitti:Toimiiko hesen nostolaite?
Mä kyllä upin tänään tai huomenna videon sieltä, jos laatu on hyvä.Plowman kirjoitti:Pistä diisseli kuvia messuilta!
Näikkö Diesel Powerin Valtraa? Tai sen muuta kalustoa?MrSuomi kirjoitti:Mä kyllä upin tänään tai huomenna videon sieltä, jos laatu on hyvä.Plowman kirjoitti:Pistä diisseli kuvia messuilta!
Juu tottakai, Valtra, Vama, Multiva ja ne vuomet.MrJalli kirjoitti:Näikkö Diesel Powerin Valtraa? Tai sen muuta kalustoa?
Muuten kyllä, mutta niinkuin mainitsinkin käsi heilui liikaa.. Mutta minkäs sille voi enää.MrJalli kirjoitti:Joo siinähän se näyttää olevan.Komia video.