Siku Deutz Fahr
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Siku Deutz Fahr
Ostetaan tällänen Deutzi, saa olla puutteelinenkin.

Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- urakkamies
- Moderaattori
Re: Siku Deutz Fahr
Ei haittaa ja jos hytti puuttuu, niin sekään ei haittaa. Joskus melkein 15 vuotta sitten löysin tollaisen ehjän hytin kaatikselta.Simppa kirjoitti:Saattaa löytyä minulta. tosin renkaat on erilaiset.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
- Simppa
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ei ollu tuo samainen kone mikä mulla on.urakkamies kirjoitti:Ei haittaa ja jos hytti puuttuu, niin sekään ei haittaa. Joskus melkein 15 vuotta sitten löysin tollaisen ehjän hytin kaatikselta.Simppa kirjoitti:Saattaa löytyä minulta. tosin renkaat on erilaiset.

-
Mulla oli joskus saman tyylinen deutzi.
Onkohan se vielä tallessa? 

- urakkamies
- Moderaattori
Millanen sulla onSimppa kirjoitti:Ei ollu tuo samainen kone mikä mulla on.urakkamies kirjoitti:Ei haittaa ja jos hytti puuttuu, niin sekään ei haittaa. Joskus melkein 15 vuotta sitten löysin tollaisen ehjän hytin kaatikselta.Simppa kirjoitti:Saattaa löytyä minulta. tosin renkaat on erilaiset.

Silloinen Ilmajoen kunnan oma kaatopaikka. Oli aika lähellä nykyistä Etappia.Neliveto kirjoitti:Lakeuden Etappi?
- Simppa
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Joku vanhempi/uudempi malli tuosta löytyi aika paljon eroja tai sitten se on joku kiinalainen kopio.urakkamies kirjoitti:Millanen sulla onSimppa kirjoitti:Ei ollu tuo samainen kone mikä mulla on.urakkamies kirjoitti: Ei haittaa ja jos hytti puuttuu, niin sekään ei haittaa. Joskus melkein 15 vuotta sitten löysin tollaisen ehjän hytin kaatikselta.Pitää aina uteliaisuuttaan kysellä.