Nii-i Mullaki on 520 lumian romu...jiitu kirjoitti:Tänään tuli 800 lumia kouraan, surkea laite. Nettiä selatessa kun kelaa vain sivua alaspäin, tää rupeaa yhenäkin zoomailemaan sivua...
Saa nähä miten pitkään tätä jaksaa käyttää.
No 925 näyttäs olevan n. 300€ tienoilla, jostain löytää varmasti viellä halvemmalla.Seteli kirjoitti:Ittellä ollu kohta puolisen vuotta 925, eikä moitteen sijaa. Kamera ihan hyvä, sekä nopeakäyttöinen. Ainoastaan 2 kertaa ihan kunnolla tiltannu, että pitäny hard reset
Tämä ainoana miinuksena omassa 800ssaki.McNoitti kirjoitti:No 925 näyttäs olevan n. 300€ tienoilla, jostain löytää varmasti viellä halvemmalla.Seteli kirjoitti:Ittellä ollu kohta puolisen vuotta 925, eikä moitteen sijaa. Kamera ihan hyvä, sekä nopeakäyttöinen. Ainoastaan 2 kertaa ihan kunnolla tiltannu, että pitäny hard reset
Ja itellä Lumia 900 tippu kerran kunnolla laiturin päästä järvee, ja pysy käynnissä kunnes menin itse sen uudelleenkäynnsitämään, jolloin se sitte resetoi sen. Vuodenpäivät ollu, eikä ole moittimista muutakuin siitä, ettei saa WP 7.8 päivitettyä WP 8.
Ei mulla ole koskaan mikään puhelin vedestä miksikään mennyt. Lumiakin resettas vaa sen takia ku mä menin sitä näpräilemään.maon kirjoitti:Noitti ei se mitään haittaa et jos veteen putoo jos on kunnon puhelin.Ainakin näkyy sonyn kapulat kestävän vettä. Nimimerkkillä z1
Tää kaveripa saiki tuon 925 ilmatteeks.McNoitti kirjoitti:No 925 näyttäs olevan n. 300€ tienoilla, jostain löytää varmasti viellä halvemmalla.Seteli kirjoitti:Ittellä ollu kohta puolisen vuotta 925, eikä moitteen sijaa. Kamera ihan hyvä, sekä nopeakäyttöinen. Ainoastaan 2 kertaa ihan kunnolla tiltannu, että pitäny hard reset