Traktoreita/koneita
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Re: Traktoreita/koneita
Siihen pitäis laittaa jäykempi jousi, ettei se olis niin vemppu.
-
Fiatissa on kunnon käsikaasu.Siitä vivusta saa kunnon otteen ja varmasti pysyy haluamassa asennossa. 

-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
No se nyt on niin saakelin jäykkä se vipu ja kaiken lisäks hiton hidas.konemies12 kirjoitti:Fiatissa on kunnon käsikaasu.Siitä vivusta saa kunnon otteen ja varmasti pysyy haluamassa asennossa.
Jep.. Me vaihdettiinkin entiseen 6350 jousi.Maankääntäjä kirjoitti:Siihen pitäis laittaa jäykempi jousi, ettei se olis niin vemppu.
No jaa, itestä ainakii ihan hyvä.Maankääntäjä kirjoitti:No se nyt on niin saakelin jäykkä se vipu ja kaiken lisäks hiton hidas.konemies12 kirjoitti:Fiatissa on kunnon käsikaasu.Siitä vivusta saa kunnon otteen ja varmasti pysyy haluamassa asennossa.
-
No,jokainen käyttää sellasta kun itte haluaa.Maankääntäjä kirjoitti:No se nyt on niin saakelin jäykkä se vipu ja kaiken lisäks hiton hidas.konemies12 kirjoitti:Fiatissa on kunnon käsikaasu.Siitä vivusta saa kunnon otteen ja varmasti pysyy haluamassa asennossa.

- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Kai sitä pystyy säätämään? Foortissa on ainakin niin yksinkertasta ku vaan olla ja voi käsikaasun säätö. Saa vaikka niin jäykäksi, ettei se liiku mihkää vaikka itkis ja sitte taas niin löysälle ku haluaa.konemies12 kirjoitti:No,jokainen käyttää sellasta kun itte haluaa.Maankääntäjä kirjoitti:No se nyt on niin saakelin jäykkä se vipu ja kaiken lisäks hiton hidas.konemies12 kirjoitti:Fiatissa on kunnon käsikaasu.Siitä vivusta saa kunnon otteen ja varmasti pysyy haluamassa asennossa.Mutta on se kieltämättä jäykkä
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Kaippa siihenkin tottuisi, jos joutuisi enemmän ajamaan. Ei vain ole ollut tarvesta tähän mennessä. Tuollaisella joskus jotain vilja kuormaa vetäny yms.Aecel kirjoitti:Valmetistin täytyy myöntää, että se ei välttämättä oo mikään paras mikä meilläkin on tossa Teessa. Tosin se on sitte täysin ajotaidoista kiinni että sillä pystyy ajamaan tasasesti.urakkamies kirjoitti:Valtran jalkakaasu, vielä syvemmältä perseestä.Maankääntäjä kirjoitti: Valtran käsikaasu. Vittu mitä kuraa.
Mutta ilmesti siellä ollaan kuultu kritiikki ja ainakin viime Kone-Agriassa ne oli parannellu sen tuntumaa.

Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Samaa mieltä urakkamiehen kanssa Valtran kaasupolkimesta. Ainakin ysisatkulla seilaa hirveästi vaikka kuinka koittas jalkaa pitää vakaana.
Fiiatin käsikaasu on tosiaan jäykkä, tosin hyvään paikkaan sijoitettu 90 sarjassa.
Fiiatin käsikaasu on tosiaan jäykkä, tosin hyvään paikkaan sijoitettu 90 sarjassa.

-
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Mää taas oon aina tykkänny valmeti jalka-, että käsikaasusta. Mukava herkkia molemmat verrattuna esim.foortii. Ja sillee mulla ainaki pysyy vakaana, ku vaa nojaa kantapäällä lattiaa ja varpailla polkee kaasua.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Oli elämää nähnyt keltainen kantopommi Kjelmannin pihassa. Tosin mittarilukemasta päätellen maksanut varmasti itsensä takaisin.

- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Tekniikasta/kuskista kiinni jos muka valtran kaasupolkimella pomppii.
Teessä on paljon herkempi kaasupoljin kuin esim. 6000 valtroissa joka ei itseä ole haitannut kuin ihan alussa totutellessa.
Itse en aja ikinä käsikaasulla,millään traktorilla.Kantapää tukevasti lattiaan ja siitä nilkkaa taittamalla kaasua,ei hyppyytä.
Teessä on paljon herkempi kaasupoljin kuin esim. 6000 valtroissa joka ei itseä ole haitannut kuin ihan alussa totutellessa.
Itse en aja ikinä käsikaasulla,millään traktorilla.Kantapää tukevasti lattiaan ja siitä nilkkaa taittamalla kaasua,ei hyppyytä.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- Verkku
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
800 valtras muuten ihan hyvä kaasu, ei pompi eikä nypytä, mutta kun on nii saatanan ahdas se hytti ja kun itellä toi 45-46 mono, niin perkele melkein poikittai täytyy pitää jalkaa kaasupolkimella, ja sitte on yhtä helvetti polkimien käyttö jos on vielä moottorisaha jalkojen välis. Käsikaasukin on aika jäykkä, tehtaalta tullessa. Natikassa on ihan saatanan hyvä jalka- ja käsikaasu.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Natikan käsikaasu on melko identtisesti verrattuna foordin vaihekeppiin.Verkku kirjoitti:800 valtras muuten ihan hyvä kaasu, ei pompi eikä nypytä, mutta kun on nii saatanan ahdas se hytti ja kun itellä toi 45-46 mono, niin perkele melkein poikittai täytyy pitää jalkaa kaasupolkimella, ja sitte on yhtä helvetti polkimien käyttö jos on vielä moottorisaha jalkojen välis. Käsikaasukin on aika jäykkä, tehtaalta tullessa. Natikassa on ihan saatanan hyvä jalka- ja käsikaasu.

Voorumin kovin deutzimies.

- leepu
Ite tykkään tuosta polinajosta.
Mutta ite Massika pistäsin VÄLITTÖMÄSTI kiertoo jos ois itestä kiinni. 

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

Ei oo valittamista ollu niitten vallujen kaasuissa mitä oon ajanu, eikä nyykkärinkää kans, mut fiiatissa on paras jalkakaasu ollu tähän mennessä.
-
Veit sanat suustaniValamettipekka kirjoitti:Ei oo valittamista ollu niitten vallujen kaasuissa mitä oon ajanu, eikä nyykkärinkää kans, mut fiiatissa on paras jalkakaasu ollu tähän mennessä.

- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Käyttäjässä vika nuitten teijän "huonojen" jalka kaasujen kans. Itellä ei ainakaan oo mitään valittamista minkään merkin kaasupolkimesta, vaikka oon nyt ainakin Valtroilla, Jontikoilla, Nyykkäreillä, Fenteillä ajanut enempikin.
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mutta ainakin meidän valmetiss, jos paina tallan pohjaan niin se reagoi paljon hitaammin kuin Ferkussa tai Deeressä. Huomaa etenkin maantiellä ajaessa.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
655:hä on vapari ainaski vaikona, ni kyllä se vähä vaikuttaa. 

-
Jeps ja kone kulkeekin nopianpaa ku jalkakaasullakonemies12 kirjoitti:Fiatissa on kunnon käsikaasu.Siitä vivusta saa kunnon otteen ja varmasti pysyy haluamassa asennossa.

Kiitos RAPE
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Mutta eikö kummiski oo mukavempi täys jousitetulla traktorilla niittokone perässä ajaa käskaasulla ku jalkakaasulla jalat saa olla vapaana ja kädet voi olla niittokoneen hallinta vivul ja ratilla koko päivän.Peluri4 kirjoitti:Käyttäjässä vika nuitten teijän "huonojen" jalka kaasujen kans. Itellä ei ainakaan oo mitään valittamista minkään merkin kaasupolkimesta, vaikka oon nyt ainakin Valtroilla, Jontikoilla, Nyykkäreillä, Fenteillä ajanut enempikin.
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Sitä varten on sitten vakionopeuden säädin,harvoin silläkään tulee ajettua...
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- Maatila
- Moderaattori
980 viijjatissa o iha kauhia. Tai ei se varmaa muute olis vaa sen paikka mihin se on sijotettu saa ajellu kunnon haara asennos..Peluri4 kirjoitti:Käyttäjässä vika nuitten teijän "huonojen" jalka kaasujen kans. Itellä ei ainakaan oo mitään valittamista minkään merkin kaasupolkimesta, vaikka oon nyt ainakin Valtroilla, Jontikoilla, Nyykkäreillä, Fenteillä ajanut enempikin.

- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
No tottakai ny semmosis hommis mis kokoajan pidetään kiekat korkealla niin käytetään käsikaasua...Suomi mies kirjoitti:Mutta eikö kummiski oo mukavempi täys jousitetulla traktorilla niittokone perässä ajaa käskaasulla ku jalkakaasulla jalat saa olla vapaana ja kädet voi olla niittokoneen hallinta vivul ja ratilla koko päivän.Peluri4 kirjoitti:Käyttäjässä vika nuitten teijän "huonojen" jalka kaasujen kans. Itellä ei ainakaan oo mitään valittamista minkään merkin kaasupolkimesta, vaikka oon nyt ainakin Valtroilla, Jontikoilla, Nyykkäreillä, Fenteillä ajanut enempikin.