Mersuun tänään haettiin leima, kehujen kera tuli .Diesel Power kirjoitti:Eipä tullu golffiin leimaa... Raidetangonpää väljä.
Autot. Keskustelua yms.
- sutki
- Moderaattori
- Viestit: 4716
- Liittynyt: 24.09.2012 17:17
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Jämsänkoski
Re: Autot. Keskustelua yms.
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Diesel Power
- Viestit: 8714
- Liittynyt: 12.08.2011 19:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Re: Autot. Keskustelua yms.
Niin myökin lähettiin leimaa hakemaan, mut ei. Eikä viimekatsastuksesta oo ku jotain 3000km.. Eipä tuo kyllä kauhian kalliiks tullu, 30€ uus raidetangonpää. Ois nosturi käytettävissä, niin vois ihe vaihella, mut ei paljoo kiinnosta tunkin/pölkyn varassa ruveta pelaamaan, pitäa ylemmäs saaha..
Made by: Jespa
- Maatila
- Moderaattori
- Viestit: 7549
- Liittynyt: 16.12.2010 18:28
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Siikalatva
Re: Autot. Keskustelua yms.
Ei yhen raidetangonpään lattialla vaihtaminen mitenkää hankalaa oo. Eikä siinä mee ku muutama minuutti.. Mää sentää pääsin vaihtamaan pösöstä etupyöränlaakerin pajan lattialla. Piti irrottaa alapallo, etuiskari, raidetangonpää, jarrut ym. Oli meinaan polvet vähä kipeenä ton homman jälkeen.. Ja vielä piti se alapallo ja raidetangonpää vaihtaa samalla. Polvet tykkäs ei voi muuta sanoo
- Matias
- Viestit: 3603
- Liittynyt: 24.10.2009 18:38
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Raisio
Re: Autot. Keskustelua yms.
Autoja myöskää turha verrata.. tai siis että miten helppoa omassa autossa, muissa voi olla paljon vaikeammalla tavalla. Esim tietyissä citikoissa ei saa millää vaihettua polttimoa.. Pitää purkaa nii perkuleesti, kun taas otetaan vaikka saab tai volvo, jossa se on hyvinkin yksinkertaista.
- Verkku
- Viestit: 7103
- Liittynyt: 17.06.2011 18:46
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko
Re: Autot. Keskustelua yms.
No kyllähän se melkeen mikä tahansa "uudempi" auto ni joutuu purkaan pirusti että saa polttimon vaihdettua. Melkeen kaikis vanhemmis ei tartte ku nypätä polttimo irti ja uus paikalle.Matias kirjoitti:Autoja myöskää turha verrata.. tai siis että miten helppoa omassa autossa, muissa voi olla paljon vaikeammalla tavalla. Esim tietyissä citikoissa ei saa millää vaihettua polttimoa.. Pitää purkaa nii perkuleesti, kun taas otetaan vaikka saab tai volvo, jossa se on hyvinkin yksinkertaista.
- Diesel Power
- Viestit: 8714
- Liittynyt: 12.08.2011 19:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Re: Autot. Keskustelua yms.
Toiset ei vaan viitti maksaa huollosta, jos sen voi helposti tehä ite..
Ei toi nyt ihan mahottomalta vaikuttas itekkään tehhä, mitä nyt nopeesti vilkasin golffin korjausopasta. Mut ton kirjan mukaan pitäs käyttää pallonivelen ulosvetäjää raidetangon pään irrotuksessa ja sitten saattaa aurauksiinkin tulla heittoa, jos ei satu ihan samaan kohtaan asettumaan raidetangon pää..
Ei toi nyt ihan mahottomalta vaikuttas itekkään tehhä, mitä nyt nopeesti vilkasin golffin korjausopasta. Mut ton kirjan mukaan pitäs käyttää pallonivelen ulosvetäjää raidetangon pään irrotuksessa ja sitten saattaa aurauksiinkin tulla heittoa, jos ei satu ihan samaan kohtaan asettumaan raidetangon pää..
Made by: Jespa
-
- Viestit: 5875
- Liittynyt: 04.04.2011 14:36
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Virolahti
Re: Autot. Keskustelua yms.
V50:stä volvosta on helppo vaihtaa poltin, pelti auki, sit nykäsee yhen sokan pois, sit vetää koko umpion pois, piuhat irti, kansiauki, vanha poltin pois, uus tilalle, kansikiinni, piuhat takasii, umpiopaikalleen, sokkakiinni, peltikiinni ja kovaa ajoa.
Noihin vanhempii v/s40 malleihin on paljon vittumaisempi vaihtaa.
Noihin vanhempii v/s40 malleihin on paljon vittumaisempi vaihtaa.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Killerhangar
- Viestit: 5571
- Liittynyt: 16.08.2009 20:47
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Autot. Keskustelua yms.
Pallonivelen ulosvetäjä, mikä se o? :ODiesel Power kirjoitti:Toiset ei vaan viitti maksaa huollosta, jos sen voi helposti tehä ite..
Ei toi nyt ihan mahottomalta vaikuttas itekkään tehhä, mitä nyt nopeesti vilkasin golffin korjausopasta. Mut ton kirjan mukaan pitäs käyttää pallonivelen ulosvetäjää raidetangon pään irrotuksessa ja sitten saattaa aurauksiinkin tulla heittoa, jos ei satu ihan samaan kohtaan asettumaan raidetangon pää..
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Diesel Power
- Viestit: 8714
- Liittynyt: 12.08.2011 19:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Re: Autot. Keskustelua yms.
Tolla se raidetangon pää pitäs painaa ton Alfamerin kirjan mukaan pois sieltä reijästään, ei pitäs hakata millään vasaralla, ettei mitään hajoo. Tommosen nyt vääntää varttiin lattaraudasta..
Ohan tota näköjään raidetangon ulosvetäjäkin olemassa:
Helposti tommosenkin ite vääntäs.
Made by: Jespa
- Killerhangar
- Viestit: 5571
- Liittynyt: 16.08.2009 20:47
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Autot. Keskustelua yms.
Mittää vasaralla hakata, sen verra että vähä löystyy. Pistää vaa mutterin päähä pienen pellinpallan ja kiertää sen sitä vasten auki, ettei vetarin suojakumi mee... Ja sitte vähä vasaralla naputtaa jos ei lähe...
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Diesel Power
- Viestit: 8714
- Liittynyt: 12.08.2011 19:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Re: Autot. Keskustelua yms.
Pittää kahtoo jaksaako tota ite vaihtaa, vai veiskö suosiolla Shellille.. Kuukaushan tässä olis aikaa laittaa.
Made by: Jespa
- Maatila
- Moderaattori
- Viestit: 7549
- Liittynyt: 16.12.2010 18:28
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Siikalatva
Re: Autot. Keskustelua yms.
Harvompa raidetangon päät eroaa toisistaan oli merkki mikä hyvänsä. t: auton asentaja.. Eihä se oo ku se lukitus mutteri löysälle ja pyörittelee pois ja laskee kierrokset. Ja samalla lailla uus paikolleen laskee kierrokset mitkä vanhasta tuli nii suunnilleen tulee oikeet renkaan kulmat. Yleensä raidetangon päissä on vaa semmonen ero joko siinä lukitus kartioissa, kierteissä tai järeydessä.Matias kirjoitti:Autoja myöskää turha verrata.. tai siis että miten helppoa omassa autossa, muissa voi olla paljon vaikeammalla tavalla. Esim tietyissä citikoissa ei saa millää vaihettua polttimoa.. Pitää purkaa nii perkuleesti, kun taas otetaan vaikka saab tai volvo, jossa se on hyvinkin yksinkertaista.
Ja dieselpoweri ei kannata ostaa tommosia työkaluja ei ne kestä. Koulussa oli tommonen ylempi ja ensimmäisen raidetangon pään kohalla paskaksi. Kyllä niille kestää vasaraa/lekaa antaa kuhan pitää järjen päässä sen pieksämisen kans ja kattoo vähä mihin lyö. Ja saa olla kyllä peukku keskellä kämmentä ,jos onnistuu tuhoamaan vetarin suojakumin jos paukuttaa vähän raidetangon päätä :DDDD
- Töötti_miäs
- Viestit: 1898
- Liittynyt: 09.02.2012 22:51
- Kielet: Suomee ja eklantii
- Multiplayer tunnuksesi?: Töötti_miäs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Haapavesi, Tila Etelä-Amerikas
Re: Autot. Keskustelua yms.
Pitäis itekki laitella mersua kesän aikana priimakuntoon ja samalla tilata lisää krääsää mersuun laitettavaksi. Nytten pitäis katsastusremonttia alkaa tekemään.
- Diesel Power
- Viestit: 8714
- Liittynyt: 12.08.2011 19:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Re: Autot. Keskustelua yms.
Pittää tuota miettiä, jos sitä reilun viikonpäästä koittelis. Enkä mie oo tommosia ostamassa, tarvittaessa sit tekee ite.Maatila kirjoitti:Harvompa raidetangon päät eroaa toisistaan oli merkki mikä hyvänsä. t: auton asentaja.. Eihä se oo ku se lukitus mutteri löysälle ja pyörittelee pois ja laskee kierrokset. Ja samalla lailla uus paikolleen laskee kierrokset mitkä vanhasta tuli nii suunnilleen tulee oikeet renkaan kulmat. Yleensä raidetangon päissä on vaa semmonen ero joko siinä lukitus kartioissa, kierteissä tai järeydessä.Matias kirjoitti:Autoja myöskää turha verrata.. tai siis että miten helppoa omassa autossa, muissa voi olla paljon vaikeammalla tavalla. Esim tietyissä citikoissa ei saa millää vaihettua polttimoa.. Pitää purkaa nii perkuleesti, kun taas otetaan vaikka saab tai volvo, jossa se on hyvinkin yksinkertaista.
Ja dieselpoweri ei kannata ostaa tommosia työkaluja ei ne kestä. Koulussa oli tommonen ylempi ja ensimmäisen raidetangon pään kohalla paskaksi. Kyllä niille kestää vasaraa/lekaa antaa kuhan pitää järjen päässä sen pieksämisen kans ja kattoo vähä mihin lyö. Ja saa olla kyllä peukku keskellä kämmentä ,jos onnistuu tuhoamaan vetarin suojakumin jos paukuttaa vähän raidetangon päätä :DDDD
Made by: Jespa
- Teemu
- Viestit: 3475
- Liittynyt: 15.01.2013 08:42
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
- Viesti:
Re: Autot. Keskustelua yms.
Katsastusremontit on pop. <3
Re: Autot. Keskustelua yms.
- urakkamies
- Moderaattori
- Viestit: 4102
- Liittynyt: 25.04.2010 20:51
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Lakeuden laidalla
Re: Autot. Keskustelua yms.
Tahtovat perkeleet olla yleensä lujassa, kun on raskaammista vehkeitä väännetty auki. Välillä tekisi mieli ottaa Aga-merkkiset "avaimet" käyttöön.Diesel Power kirjoitti:Pittää tuota miettiä, jos sitä reilun viikonpäästä koittelis. Enkä mie oo tommosia ostamassa, tarvittaessa sit tekee ite.Maatila kirjoitti:Harvompa raidetangon päät eroaa toisistaan oli merkki mikä hyvänsä. t: auton asentaja.. Eihä se oo ku se lukitus mutteri löysälle ja pyörittelee pois ja laskee kierrokset. Ja samalla lailla uus paikolleen laskee kierrokset mitkä vanhasta tuli nii suunnilleen tulee oikeet renkaan kulmat. Yleensä raidetangon päissä on vaa semmonen ero joko siinä lukitus kartioissa, kierteissä tai järeydessä.Matias kirjoitti:Autoja myöskää turha verrata.. tai siis että miten helppoa omassa autossa, muissa voi olla paljon vaikeammalla tavalla. Esim tietyissä citikoissa ei saa millää vaihettua polttimoa.. Pitää purkaa nii perkuleesti, kun taas otetaan vaikka saab tai volvo, jossa se on hyvinkin yksinkertaista.
Ja dieselpoweri ei kannata ostaa tommosia työkaluja ei ne kestä. Koulussa oli tommonen ylempi ja ensimmäisen raidetangon pään kohalla paskaksi. Kyllä niille kestää vasaraa/lekaa antaa kuhan pitää järjen päässä sen pieksämisen kans ja kattoo vähä mihin lyö. Ja saa olla kyllä peukku keskellä kämmentä ,jos onnistuu tuhoamaan vetarin suojakumin jos paukuttaa vähän raidetangon päätä :DDDD
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
-
- Viestit: 3789
- Liittynyt: 20.10.2011 16:54
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: I Vasa
Re: Autot. Keskustelua yms.
Nuo valakoset OZ:tat sopii kyllä siestaan ja focukseen niinku nenä päähä.Koozzi kirjoitti:Kuvien laadun takaa Iphone 4S.
Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Ukkomezzo
- Viestit: 4073
- Liittynyt: 06.04.2011 16:51
- Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kaakkois- Suomi
Re: Autot. Keskustelua yms.
Ukko vaihatti kerran sinisellä lampun huollon yhteydessä ku ei tiietty et se umpio kääntyy saranoil sivulle..Massey_man kirjoitti:V50:stä volvosta on helppo vaihtaa poltin, pelti auki, sit nykäsee yhen sokan pois, sit vetää koko umpion pois, piuhat irti, kansiauki, vanha poltin pois, uus tilalle, kansikiinni, piuhat takasii, umpiopaikalleen, sokkakiinni, peltikiinni ja kovaa ajoa.
Noihin vanhempii v/s40 malleihin on paljon vittumaisempi vaihtaa.
Koozilla päheen kiekot alla!
"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
Volvo, "ettei tarvi selittää".
- Nevalle
- Viestit: 1434
- Liittynyt: 01.05.2011 16:13
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Etelä-karjala
Re: Autot. Keskustelua yms.
Volvokin sai leiman , totes vaan että vuoden päästä uudelleen. Pitää vaa uusia tuulilasi ja puslat takanta "en kyll muista , mut lapussa ne lukkee kyl"
-
- Viestit: 5875
- Liittynyt: 04.04.2011 14:36
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Virolahti
Re: Autot. Keskustelua yms.
Onk uuemmissa saranat? Tos tulee koko umpio pois sieltä.Ukkomezzo kirjoitti:Ukko vaihatti kerran sinisellä lampun huollon yhteydessä ku ei tiietty et se umpio kääntyy saranoil sivulle..Massey_man kirjoitti:V50:stä volvosta on helppo vaihtaa poltin, pelti auki, sit nykäsee yhen sokan pois, sit vetää koko umpion pois, piuhat irti, kansiauki, vanha poltin pois, uus tilalle, kansikiinni, piuhat takasii, umpiopaikalleen, sokkakiinni, peltikiinni ja kovaa ajoa.
Noihin vanhempii v/s40 malleihin on paljon vittumaisempi vaihtaa.
Koozilla päheen kiekot alla!
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Diesel Power
- Viestit: 8714
- Liittynyt: 12.08.2011 19:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Re: Autot. Keskustelua yms.
Koozilla kyllä komia voorti. Vanteet just passelit. Alemmas vaan, niin alkaa näyttämään kokonaisuutenakin hyvältä.
Made by: Jespa
Re: Autot. Keskustelua yms.
Kiitoksia! Kuhan nyt putkisto tulloo, tilasin ebaystä sen alkupään, se oli huutokaupas, huusin 250€ arvosen 50€lla .Diesel Power kirjoitti:Koozilla kyllä komia voorti. Vanteet just passelit. Alemmas vaan, niin alkaa näyttämään kokonaisuutenakin hyvältä.
Tarkoitus olisi rakentaa loppupään putkisto itse, koko putkisto tulee olemaan kolome tuumaa, alkaa pörisee ja virtaa paremmin. Sen jälkeen tuo ampuu aika hyvin! Turbosarjaa oon kyllä haaveillu, hintaa tulloo 2500€ sille, siin tulee kaikki kilkkeet mukana.
Mun fiesta on tosi vähän ajettu, justiin tuli täyteen 54400km.
- Ezmo
- Moderaattori
- Viestit: 8124
- Liittynyt: 18.07.2010 17:33
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa
Re: Autot. Keskustelua yms.
Ei ne ilman Aga ja lekaa lähde traktoristakaan irti. Lämmöllä ja rakkaudella mansikaksi vain.urakkamies kirjoitti:Tahtovat perkeleet olla yleensä lujassa, kun on raskaammista vehkeitä väännetty auki. Välillä tekisi mieli ottaa Aga-merkkiset "avaimet" käyttöön.
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .