Miten vihussa joku voi ragee farmingista?Advance173 kirjoitti:Mutsi suuttu mulle taas jostain, mutta ei farmingista tällää kertaa.

Miten vihussa joku voi ragee farmingista?Advance173 kirjoitti:Mutsi suuttu mulle taas jostain, mutta ei farmingista tällää kertaa.
Varsinkin tuntuu niin töhöltä, kun kello on jo yli 12 vaikka ollu vähänaikaa hereilläCummins- kirjoitti:Turhaa tällaset kesäaika vetkutukset. Pois joutas. Tympäsee kun joka kello eri ajassa ja koittaa sitten kahtua, että mikä pitää kääntää ja mikä jo on oikeassa ajassa.
Mutta miksi vitussa niitä pitää kääntää?Seteli kirjoitti:Varsinkin tuntuu niin töhöltä, kun kello on jo yli 12 vaikka ollu vähänaikaa hereilläCummins- kirjoitti:Turhaa tällaset kesäaika vetkutukset. Pois joutas. Tympäsee kun joka kello eri ajassa ja koittaa sitten kahtua, että mikä pitää kääntää ja mikä jo on oikeassa ajassa.
Niimpä.veke00 kirjoitti:Mutta miksi vitussa niitä pitää kääntää?Seteli kirjoitti:Varsinkin tuntuu niin töhöltä, kun kello on jo yli 12 vaikka ollu vähänaikaa hereilläCummins- kirjoitti:Turhaa tällaset kesäaika vetkutukset. Pois joutas. Tympäsee kun joka kello eri ajassa ja koittaa sitten kahtua, että mikä pitää kääntää ja mikä jo on oikeassa ajassa.
veke00 kirjoitti:Mutta miksi vitussa niitä pitää kääntää?
Siks. Tosin turha se silti on, paras ois kun kesäaika ois pysyvä aika, ois talvellakin myöhempään valosaa..Wikipedia kirjoitti:Kesäaikajärjestelyn tarkoituksena on saada kesän ajan aamuinen valo vastaamaan paremmin aktiivisia valveillaolotunteja ja työskentelyaikoja kouluissa ja työpaikoilla. Kertyneet valoisat tunnit ”säästetään” näin iltaan sen sijaan, että ne kuluisivat ”hukkaan” ihmisten vielä nukkuessa
Osta! Hinta-laatu suhde kohillaan.Maattanee kirjoitti:Pitäiskö ostaa csgo?
Huomaa että kaikki lähteen mun juttuihin mukaan.
ADMIN!
Lueppa tää teksti.
Ei kiinnosta.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Kiinnostaisko ketään jos pistäisin turveservua pystyyn?
Mää ylikellotin mun prossum, mut tehot ei riittäny, nii oli pakko alikellottaa muistit, mik tää ei väänm enääm? =DDIiro kirjoitti:Mää alikellotin mun prossum nii miks tää ei väänm enääm? =DD
Mää ylikellotin mun prossun ei lähtenny wini käyntiin. Mik tää ei enää väänm?=DDValamettipekka kirjoitti:Mää ylikellotin mun prossum, mut tehot ei riittäny, nii oli pakko alikellottaa muistit, mik tää ei väänm enääm? =DDIiro kirjoitti:Mää alikellotin mun prossum nii miks tää ei väänm enääm? =DD
Mukavaa kirjotella yksin.