Ja juu, tiiän jottei paska-altaas toimi tekstuurit.
Kiitti! En tiiä, multa ei vaa tuo exporttais onnistu, nii tekstuurit ei toimi.Matias kirjoitti:Heh..Itellä on se motarin ja shitmappenin kans samas, eli tuos mis pidän blogia nii ei tarvitte mappeja onneks vaihtaa..
![]()
Mut hyvälle näyttää. Onko paska-altaast texturit hävinny?
Kannattas polut korjata ja ottaa tietyt textuurit kansioista...Hitekki kirjoitti:Kiitti! En tiiä, multa ei vaa tuo exporttais onnistu, nii tekstuurit ei toimi.Matias kirjoitti:Heh..Itellä on se motarin ja shitmappenin kans samas, eli tuos mis pidän blogia nii ei tarvitte mappeja onneks vaihtaa..
![]()
Mut hyvälle näyttää. Onko paska-altaast texturit hävinny?Jos joku haluaa auttaa ja on tuo lieteallas, nii vois uppia mulle sen.
Mikkä ihmee polut? Ja tekstuurit oli ne mikkä tarvi.Ruzi kirjoitti:Kannattas polut korjata ja ottaa tietyt textuurit kansioista...Hitekki kirjoitti:Kiitti! En tiiä, multa ei vaa tuo exporttais onnistu, nii tekstuurit ei toimi. Jos joku haluaa auttaa ja on tuo lieteallas, nii vois uppia mulle sen.Matias kirjoitti:Heh..Itellä on se motarin ja shitmappenin kans samas, eli tuos mis pidän blogia nii ei tarvitte mappeja onneks vaihtaa..
Mut hyvälle näyttää. Onko paska-altaast texturit hävinny?
Kiitos ja juu, vaihdan sen kyllä. Otin muitakin tekstuureja sun 5610:stä, niin tuli sama rekkarikin.Neliveto kirjoitti:Ompas komia nelikko ja rekisterikilpi jokseenkin tutun oloinen.
No hyvä, mutta tosta nelikosta ainakin vaihdan, ku takavetosessakin on se sama. Ja kiitos sulle, ilman niitä tuosta ei ois saanu tuollasta.Neliveto kirjoitti:Ei se mua haittaa. Hyvä vaan jos löyty sopivia tekstuureita.
FS11 se ingame oli hyvä. Mutta konvattuna perseestä. Mutta jos säätää ESlimiterin pelissä itelle sopiviin kohtiin, nii kyllä sillä pelaa. Aluksi meinasin ingamettaa uusiks, mutten jaksanu.Belkku kirjoitti:Tuossa nyyhkyssä on ainaki omasta mielestä aika huono ingame..Mutta ei siinä nättihän tuo on.