Venaa AMKkiaDiesel Power kirjoitti:So true:![]()
Ei onneks ees tienny siitä.Galaxeri kirjoitti:Varo, ettei äiti suutu, kun pelaat varminkia.
Advance173 kirjoitti:Ei onneks ees tienny siitä.Galaxeri kirjoitti:Varo, ettei äiti suutu, kun pelaat varminkia.
Laetappa linkkiä yyveellä.Simppa kirjoitti:Sielois ny massikka jaos mun facen mottinki sivul ketä kiinnostaa.
Katokku mun huone on yläkerras ja mutsi kyylää alakerras.veke00 kirjoitti:Advance173 kirjoitti:Ei onneks ees tienny siitä.Galaxeri kirjoitti:Varo, ettei äiti suutu, kun pelaat varminkia.
Linkkii yv:llä jos sais.Simppa kirjoitti:Sielois ny massikka jaos mun facen mottinki sivul ketä kiinnostaa.
Mulleki ku en omista facea?erno123 kirjoitti:Linkkii yv:llä jos sais.Simppa kirjoitti:Sielois ny massikka jaos mun facen mottinki sivul ketä kiinnostaa.
Sitä odotellessa.Killerhangar kirjoitti:Venaa AMKkiaDiesel Power kirjoitti:So true:![]()
Onnee vaan.Diesel Power kirjoitti:Killerhangar kirjoitti:Diesel Power kirjoitti:
Ois ruotsin yo kokeesta tuli 89 pojoo ilman kirjotelmia, sis. kuuntelun.Skippasin vahingossa yhen 15p tehtävän.. Kait tuolta nyt A ois tullu.
Reeniä reeniä..
Jos voisit mulle laittaa sen YV, kun en omista Facee. Varmaa pitäis mennä nukkuu.erno123 kirjoitti:Linkkii yv:llä jos sais.Simppa kirjoitti:Sielois ny massikka jaos mun facen mottinki sivul ketä kiinnostaa.
Ei tos nyt kauheeti oo onniteltavaa, jos nippanappa pääsee läpi.veke00 kirjoitti:Onnee vaan.Diesel Power kirjoitti:Ois ruotsin yo kokeesta tuli 89 pojoo ilman kirjotelmia, sis. kuuntelun.Skippasin vahingossa yhen 15p tehtävän.. Kait tuolta nyt A ois tullu.
Reeniä reeniä..
Killerhangar kirjoitti:Mitä me uudeskaupungis ft Wiuve...
Tulkaa meidän kautta, kun meette turkuusee takasiKillerhangar kirjoitti:Mitä me uudeskaupungis ft Wiuve...
Tänne kans..Tuppurainen kirjoitti:Tulkaa meidän kautta, kun meette turkuusee takasiKillerhangar kirjoitti:Mitä me uudeskaupungis ft Wiuve...