E:800 viestiii

2koetta..pelaaja80 kirjoitti:Täyttä tuskaa olla kipeänä,itsekkin olen.veke00 kirjoitti:Nyt toivon että olisin kipiänä. Vittu mitä paskaa.MEGA kirjoitti:Tänäänkään päässy vielä kouluuu jo kolmas päivä sairaana.
Missä päin muka on niin lämmin?Advance173 kirjoitti:Pihalla 22 astetta lämmintä.
Nonii elikkä turha sillon alkaa leveilemään jos kerta on nuin lämmintä vaan siinä kohassa mihin aurinko porottaa eniten. Näyttihä meijänki mittari 40 astetta tässä muutama vuos takaperin kesällä ku seki oli auringossa.Advance173 kirjoitti:Tuos takaoven kohas ku siihen paistaa aurinko.
meijä valtran mittari näyttää 50astetta lämmintä talvellaki.Farmari99 kirjoitti:Nonii elikkä turha sillon alkaa leveilemään jos kerta on nuin lämmintä vaan siinä kohassa mihin aurinko porottaa eniten. Näyttihä meijänki mittari 40 astetta tässä muutama vuos takaperin kesällä ku seki oli auringossa.Advance173 kirjoitti:Tuos takaoven kohas ku siihen paistaa aurinko.
Se ei ole ilman lämpötila, vaan se on sen anturin lämpötila. Ilma on siellä auringonpuolella yhtä lämmintä kuin varjossa.Farmari99 kirjoitti:Nonii elikkä turha sillon alkaa leveilemään jos kerta on nuin lämmintä vaan siinä kohassa mihin aurinko porottaa eniten. Näyttihä meijänki mittari 40 astetta tässä muutama vuos takaperin kesällä ku seki oli auringossa.Advance173 kirjoitti:Tuos takaoven kohas ku siihen paistaa aurinko.
Meillä 17 auringossa.Ezmo kirjoitti:Missä päin muka on niin lämmin?Advance173 kirjoitti:Pihalla 22 astetta lämmintä.
Ei muutes tosiaan tuu ikävä.Killerhangar kirjoitti:Tavotteena onki pakata romut rekan persiisee ja lähtee hittoon täältä 10 vuoden sisään...
Ja sulla ei oo mitään omaa.Killerhangar kirjoitti: No sulla ei tunnu mikään pysyvän nipussa?
Meillä ainakin on 5500 astetta auringossa. Et lukenu ajempia viestejä.veke00 kirjoitti:Meillä 17 auringossa.Ezmo kirjoitti:Missä päin muka on niin lämmin?Advance173 kirjoitti:Pihalla 22 astetta lämmintä.
Olen katsomassa.Iiro kirjoitti:Tulkaas kahtoo! http://www.twitch.tv/mrsnoopyfin
Toi iiiron ääni ei kuulu kunnolla.pelaaja80 kirjoitti:Olen katsomassa.Iiro kirjoitti:Tulkaas kahtoo! http://www.twitch.tv/mrsnoopyfin