Ohtonen kirjoitti:
Laittakaa noihin Valluihin ny ees oikeenlainen putki..

Mitä vittua se sun persettä kutkuttaa minkälaine putki missähi koneessa on?Valtra_mies kirjoitti:Ohtonen kirjoitti:
Aika pahasti pilaa kokonaisuuden, ku viimesen päälle editoitu vehe pilattu jollaki pilariputkella, mikä on lyöty keskelle konepelliä.Ohtonen kirjoitti:Mitä vittua se sun persettä kutkuttaa minkälaine putki missähi koneessa on?Valtra_mies kirjoitti:Ohtonen kirjoitti:
No tuskin missään koneessa tulee konepellistä pakoputkea, missä on tuo lämpörauta/suoja.mikebirdie kirjoitti:Minusta toi on komia. Onko sillä ny jtn henkee vakavampi merkitys mimmonen se on? Valmetteja ja Valtroja on tehty sen 5 miljoonaa erilaista mallia, että tietääkö edes Ännäkää kaikkien mallien eroja. Mua ei rehellisesti edes kiinnosta.
Jos on joku tuuninki?Ännä kirjoitti:No tuskin missään koneessa tulee konepellistä pakoputkea, missä on tuo lämpörauta/suoja.mikebirdie kirjoitti:Minusta toi on komia. Onko sillä ny jtn henkee vakavampi merkitys mimmonen se on? Valmetteja ja Valtroja on tehty sen 5 miljoonaa erilaista mallia, että tietääkö edes Ännäkää kaikkien mallien eroja. Mua ei rehellisesti edes kiinnosta.
Kiitos! Itseasiassa noissa kuvissa oli vast shitmappen ja motari, tänää aamulla olen vast ton soraharjun lyöny..Maatila kirjoitti:Matiaksen mappi o aika komia. Vaa arvattavasti raskas ,jos tuo on se mihi oot kolme mappia yhistelly.
Kyllä, shitmappen, soraharju ja motari..Korva kirjoitti:Ootko yhistäny Shitmappenin ja Motarin?
Itseasiassa ei lagia mun läppärillä yhtää, vaikka tuossa pelannukki jo ja koneitaki ollu savessa aika lailla.mikebirdie kirjoitti:Ohhoh vaatiikin jo melkoisen koneen, että saa mapin hyvin toimimaan...