Itse haluaisin ennemmin traktorin,vaikka toi kärrykin on hieno.meikäpoeka kirjoitti:Ha!! Kaikki kyllä huomasi kärryn, mutta ei traktoriaei vissiin ole hieno
Minun konehalli päässy kuvaan..meikäpoeka kirjoitti:Hiekan ajossa..
onko sulla kokoversio pelistä mulla on demo ja ei mitään cattiaAzceli kirjoitti:Komia tuhti!
Entiedä kuuluuko nää kuvat tänne, mutta hajotin tosa yhtä taloo mun Catepillar 303:sella. Ostin tommosen uuden punasen
vasaran ku halvalla sain.
Sanokaas miltä näyttää.
Saa sen demosakin.valtravalmet kirjoitti:onko sulla kokoversio pelistä mulla on demo ja ei mitään cattiaAzceli kirjoitti:Komia tuhti!
Entiedä kuuluuko nää kuvat tänne, mutta hajotin tosa yhtä taloo mun Catepillar 303:sella. Ostin tommosen uuden punasen
Sanokaas miltä näyttää.
Miten saa demossa ku on toi skini?RainBow kirjoitti:Saa sen demosakin.valtravalmet kirjoitti:onko sulla kokoversio pelistä mulla on demo ja ei mitään cattiaAzceli kirjoitti:Komia tuhti!
Sanokaas miltä näyttää.
No tarkotin lähinnä kaivuruia...En kahtonu ollenkaan skiniä..Azceli kirjoitti:Miten saa demossa ku on toi skini?RainBow kirjoitti:Saa sen demosakin.valtravalmet kirjoitti: onko sulla kokoversio pelistä mulla on demo ja ei mitään cattiaJa toi on demo.
Voitko pliis antaa mulle yv:nä noiVenom kirjoitti:Oli konekeskolle tullu tuhdin täyttövaunu myyntiin, piti testiin ottaa.![]()
Ei oo valmis viel, tulee pakettina jakoon jossain vaihees.teemes kirjoitti:Voitko pliis antaa mulle yv:nä noiVenom kirjoitti:Oli konekeskolle tullu tuhdin täyttövaunu myyntiin, piti testiin ottaa.![]()
Juu skini ja sit oon muokannu. Esim. Vaihtanu renkaat, leventäny ja korontanu, yms.Simulation kirjoitti:Onko toi pelkkä skini? komee on!