ja miten otan odjekteja jostakin mapista ?
ja saisinko linkin jos täällä on jo tälläne tutoriaali
Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”
Tänään on 27.06.2026 17:11
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)
