
Vähän erikoisemmin värietty Golffi: http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6252233

Ja par nättiä avo golffia: http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6244917, http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/5749252

Itekki jonku saabin tai volvon vaan! Volvoista en oo nii perillä miten hyvin toimivat, mut saab, oli se sitten -20 tai +20 ni aina lähtee sillä omalla laiskalla tavalla ja soveltuu suomen kesään ja talveen vallan mainiosti. Jopa hyvä talviauto.. Tuolla yhellä 93 joka on -97 ni on ajettu nyt 400 000 eikä mitää oo tarvinnu tehdä. Jotai kulutusosia vaa vaihettu.Aecel kirjoitti:En oo viittiny paljon seurata tätä autokeskustelua, mutta väitätkö sä nytte niinku, että Jagge o ylivoimainen ku äiteelläs on sellanen, ja kellään KELLÄÄN sun kaveripiirissä ei oo sellasta, niin muodollista ja helmasta kukkivaa, yhellä mulkerolalkin on isin ostama Baijerilainen, mutta eihän se oo mitään Aurajoen toisen puolen nopeinpaan Jaggeen verrattuna. Ja Volvo, Volvohan on pelkkää amisten ihannoimaa yliarvostetttua paskaa, ei sellasella kehtaa ajaa ku karvalakki syvällä päässä, ettei vaan kukaan kylillä tunne, eihän niillä saa edes pimpplswaagenia yhtä paljon ku Jaggella.Killerhangar kirjoitti: En oo kertaakaan kuullu ihmisen haukkuvan Jaguaria, paitsi tällä foorumilla. Se että kortittomat jonnet kehuu volvoa ku muuta ei oo ollu, ni näiden väitteille en paljon arvoa anna.
Mun mielestä Jagge on ennemmin pienipippelisten harrastajien kesäauto, missä ei oo sinäänsä mitään niin kovin erikoista, muutakun se, että se on Suomessa kovin harvinainen peli. Tää ei ollu provosointia, pelkkää mun pohdintaa. Ja kyll mä itekkin oon ensiautoks miettiny Volvo S40:stä. Mutta saattaa olla, että ostan Saabin, Manne-Mersun tai BMW:n tai jopa Opelin, vaikka se saakin muovin ruostumaan.
Juu ei 240 tarvii kauaa ootella kovalla pakkasellakaan että alkais puhallin puhaltaa lämmintä.RainBow_ kirjoitti:Volvothan on talviautojen parhaistoa, ei tuu kylmä. Varsinki jos meinaat jotain vanhempaa 240,740 yms.
Eikö sullakaan saatana oo mitää muuta tekemistä ku istua täälä jauhamas paskaa?Killerhangar kirjoitti:Hommaa vaa, päästään sustaki eroon...
Ja ei noilla täällä tosiaan mitään tee. Saman kiihtyvyyden sää vähä huonommallakin koneella jos ny valoista on niin kova kiirus.
Mullahan ei oo mitään kulkupeliä alla tällä hetkellä. Paitti koon 47 natsilenkkarit. M Sportti nyt o järkevämpi mutta silti. Sulla tulee ainaki olee eka auto tolla tahdilla ukkos sulle ostama jos siitä lähdetään. Tohon 540 E60 tulee vielä toiset 11 tonnia veroja päälle. (Vertailun vuoks kaverin 530d E60 tuli reippaat 4.5 tonnia). Joten ole hyvä ja jatka unelmointiasXarioN kirjoitti:Eikö sullakaan saatana oo mitää muuta tekemistä ku istua täälä jauhamas paskaa?Killerhangar kirjoitti:Hommaa vaa, päästään sustaki eroon...
Ja ei noilla täällä tosiaan mitään tee. Saman kiihtyvyyden sää vähä huonommallakin koneella jos ny valoista on niin kova kiirus.
Oon kyllä ihan samaa mieltä, ettei 200hv oo mitää eroa 500hv ku tuollaases perheautos on painoaki ihan kiitettävästi.
Ihan ajattelua vain, mutta onhan se hyvä että meidän autoasiantuntija on heti vuodattamassa, kyllähän sulta tätä käytännön kokemustakin löytyy niin perkeleesti.Ei siinä, kyllä muaki päähän ottas jos joutus ajaa 740 volvolla, vaikka rahaa on kuulemma ku roskaa.
Kyllähän tämmöselläkin jo luulis jotenki eteenpäin pääsevän, mutta voikko väittää ettei olisi leso ajaa ämmäläisellä?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 59696.html
Emmä ainakaa liikuntaa sen verta pelkää et sisältä laittaisin.. siis mihin tää maailma on oikee vittu menossa? Kaikki pitäis tapahtuu jostai helvatin kaukosäätimest et ei tarveis muuta ku istua.. No sainpa taas jotai iloa tähän tylsään automatkaan lukemalla tätä keskustelua..Killerhangar kirjoitti:Miks helvetissä? Vitun kömpelöä kellolla laittaa sisäkautta...
JA sää sotkit isäs massis jo. Tai siis ne olemattomat semmoset.
END OF OT.