http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/250/6007034Killerhangar kirjoitti:Nää. Ne on jänniä ne 3-ovea per puoli-yksilöt.AInoastaan ruotsissa voidaan tehdä jotain niin hämmentävää..

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/250/6007034Killerhangar kirjoitti:Nää. Ne on jänniä ne 3-ovea per puoli-yksilöt.AInoastaan ruotsissa voidaan tehdä jotain niin hämmentävää..
Mieletöntä vääntö viikosta toiseen, jonkuun kirjanhan tästä sais melkeen jo tehtyä, myöhemmin elokuva.BluePower kirjoitti:Miksei tullu yllätyksenä että viimiset 10 miljoonaa sivua tätä_vitun_topikkia on täynnä teijän pappa betalar, papan Jakuaari, perkeleen Volovot, läpimädät Mersut, munanjatke Bemarit ja saatanan Voortit -keskusteluja?E
Pääosissa tässä huikeassa toimintajännärissä esiintyy Killeri, TeemuK, Sutki, Masseyman sekä lukemattomia muita foorumin autoguruja.
Odota elokuvaversiota, siitä tulee semmonen toimintajännäri että jää Rambot ja die hardit ynm. toiseksi ihan 100-0.BluePower kirjoitti: Pääosissa tässä huikeassa toimintajännärissä esiintyy Killeri, TeemuK, Sutki, Masseyman sekä lukemattomia muita foorumin autoguruja.![]()
Synkkiä haastetteluja selät kameraan päin ja ääni muunnettu.sutki kirjoitti:Odota elokuvaversiota, siitä tulee semmonen toimintajännäri että jää Rambot ja die hardit ynm. toiseksi ihan 100-0.BluePower kirjoitti: Pääosissa tässä huikeassa toimintajännärissä esiintyy Killeri, TeemuK, Sutki, Masseyman sekä lukemattomia muita foorumin autoguruja.![]()
Sitä olen välillä miettinyt että pitäiskö tämä ja autot topikki yhistää ja nimeksi sitten vaikka volvo vs. ford/jagge?
![]() | Lataa tästä... |
En oo kertaakaan kuullu ihmisen haukkuvan Jaguaria, paitsi tällä foorumilla. Se että kortittomat jonnet kehuu volvoa ku muuta ei oo ollu, ni näiden väitteille en paljon arvoa anna. Taidan muutenkin olla foorumin ainoa kenellä on kokemusta tosta brittien helmestä?Massey_man kirjoitti:Synkkiä haastetteluja selät kameraan päin ja ääni muunnettu.sutki kirjoitti:Odota elokuvaversiota, siitä tulee semmonen toimintajännäri että jää Rambot ja die hardit ynm. toiseksi ihan 100-0.BluePower kirjoitti: Pääosissa tässä huikeassa toimintajännärissä esiintyy Killeri, TeemuK, Sutki, Masseyman sekä lukemattomia muita foorumin autoguruja.![]()
Sitä olen välillä miettinyt että pitäiskö tämä ja autot topikki yhistää ja nimeksi sitten vaikka volvo vs. ford/jagge?
Oisko kuitenkii killeri vs. muut?
Missäs kohtaa olla nyt ollaan mukamas haukuttu jaggea?Killerhangar kirjoitti:En oo kertaakaan kuullu ihmisen haukkuvan Jaguaria, paitsi tällä foorumilla. Se että kortittomat jonnet kehuu volvoa ku muuta ei oo ollu, ni näiden väitteille en paljon arvoa anna.
Ei muuten mut ulkomuodosta on erimielisyyttä.Killerhangar kirjoitti:Pää pois perseestä ja katse edelliselle sivulle.
En oo viittiny paljon seurata tätä autokeskustelua, mutta väitätkö sä nytte niinku, että Jagge o ylivoimainen ku äiteelläs on sellanen, ja kellään KELLÄÄN sun kaveripiirissä ei oo sellasta, niin muodollista ja helmasta kukkivaa, yhellä mulkerolalkin on isin ostama Baijerilainen, mutta eihän se oo mitään Aurajoen toisen puolen nopeinpaan Jaggeen verrattuna. Ja Volvo, Volvohan on pelkkää amisten ihannoimaa yliarvostetttua paskaa, ei sellasella kehtaa ajaa ku karvalakki syvällä päässä, ettei vaan kukaan kylillä tunne, eihän niillä saa edes pimpplswaagenia yhtä paljon ku Jaggella.Killerhangar kirjoitti: En oo kertaakaan kuullu ihmisen haukkuvan Jaguaria, paitsi tällä foorumilla. Se että kortittomat jonnet kehuu volvoa ku muuta ei oo ollu, ni näiden väitteille en paljon arvoa anna.
Ai jumalauta ku nauroin.Aecel kirjoitti: En oo viittiny paljon seurata tätä autokeskustelua, mutta väitätkö sä nytte niinku, että Jagge o ylivoimainen ku äiteelläs on sellanen, ja kellään KELLÄÄN sun kaveripiirissä ei oo sellasta, niin muodollista ja helmasta kukkivaa, yhellä mulkerolalkin on isin ostama Baijerilainen, mutta eihän se oo mitään Aurajoen toisen puolen nopeinpaan Jaggeen verrattuna. Ja Volvo, Volvohan on pelkkää amisten ihannoimaa yliarvostetttua paskaa, ei sellasella kehtaa ajaa ku karvalakki syvällä päässä, ettei vaan kukaan kylillä tunne, eihän niillä saa edes pimpplswaagenia yhtä paljon ku Jaggella.
Mun mielestä Jagge on ennemmin pienipippelisten harrastajien kesäauto, missä ei oo sinäänsä mitään niin kovin erikoista, muutakun se, että se on Suomessa kovin harvinainen peli. Tää ei ollu provosointia, pelkkää mun pohdintaa. Ja kyll mä itekkin oon ensiautoks miettiny Volvo S40:stä.
Toi rotke on tullu livenä nähtyä...Äänet on mahtavatMcNoitti kirjoitti:Tälläistä ei tulekkaan heti vastaan: http://www.nettiauto.com/de-tomaso/pantera/6254628
Remmi-Dodge: http://www.nettiauto.com/dodge/charger/4203978
Sunnuntai-ajeluille:http://www.nettiauto.com/chevrolet/bel-air/6182913
Tostahan ois etevä peli ensiautoksi.![]()
http://www.nettiauto.com/talbot/horizon/6243380
Niinno, tolla autolla en ajele pillun saannin takia, kiitos säännöllisen parisuhdeseksin. Se on vaa uskomattoman hyvä auto ajaa.Aecel kirjoitti:En oo viittiny paljon seurata tätä autokeskustelua, mutta väitätkö sä nytte niinku, että Jagge o ylivoimainen ku äiteelläs on sellanen, ja kellään KELLÄÄN sun kaveripiirissä ei oo sellasta, niin muodollista ja helmasta kukkivaa, yhellä mulkerolalkin on isin ostama Baijerilainen, mutta eihän se oo mitään Aurajoen toisen puolen nopeinpaan Jaggeen verrattuna. Ja Volvo, Volvohan on pelkkää amisten ihannoimaa yliarvostetttua paskaa, ei sellasella kehtaa ajaa ku karvalakki syvällä päässä, ettei vaan kukaan kylillä tunne, eihän niillä saa edes pimpplswaagenia yhtä paljon ku Jaggella.Killerhangar kirjoitti: En oo kertaakaan kuullu ihmisen haukkuvan Jaguaria, paitsi tällä foorumilla. Se että kortittomat jonnet kehuu volvoa ku muuta ei oo ollu, ni näiden väitteille en paljon arvoa anna.
Mun mielestä Jagge on ennemmin pienipippelisten harrastajien kesäauto, missä ei oo sinäänsä mitään niin kovin erikoista, muutakun se, että se on Suomessa kovin harvinainen peli. Tää ei ollu provosointia, pelkkää mun pohdintaa. Ja kyll mä itekkin oon ensiautoks miettiny Volvo S40:stä. Mutta saattaa olla, että ostan Saabin, Manne-Mersun tai BMW:n tai jopa Opelin, vaikka se saakin muovin ruostumaan.
No jostaan se kukkis ku se Virossa kävi? Vai minkä takia se siellä kävi?Killerhangar kirjoitti:
Eikä se oo ees helmoista mätä...