
ETS2 Screenshotit
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: 29.01.2012 17:55
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Ristiina (Mikkeli)
Re: ETS2 Screenshotit
Käytätkö killeri muute jotai grafiikka modia? Komeet kuvat, ja teksti!
Scania R620 \8/ 720hv
¨makso vitusti tonnia¨
¨vitusta tänne tullaan ja päin vittua täällä menee.¨


¨makso vitusti tonnia¨
¨vitusta tänne tullaan ja päin vittua täällä menee.¨


- nakkimursu
- Viestit: 98
- Liittynyt: 07.04.2011 17:29
- Killerhangar
- Viestit: 5571
- Liittynyt: 16.08.2009 20:47
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: ETS2 Screenshotit
Uusia modeja testailemassa. Sisustaltaan erittäin hyvä, mutta ulkokuori vaatii vähä fiksailemista:

E: Grafiikkamodit mitä käytössä: Joku vanhempi RED Expert ja lowbloom. Lisäks vielä SweetFX axelrolin asetuksilla. (Guugle on ystävä
)

E: Grafiikkamodit mitä käytössä: Joku vanhempi RED Expert ja lowbloom. Lisäks vielä SweetFX axelrolin asetuksilla. (Guugle on ystävä


"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Killerhangar
- Viestit: 5571
- Liittynyt: 16.08.2009 20:47
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: ETS2 Screenshotit
"Taitaa tyttö tietää että seinän takana on patukkaa tarjolla" Tupla-fiiliksillä siis jatketaan:
Rykäsin sitten tosiaan sen tyhjän konttikärryn kanssa Amsterdamiin, kuvia kattoo jos jotain tulee vastaan. Ite ei kerinny kauheesti räpsäsemään. Amsterdamista vielä tyhjänä Rotterdamii jossa viikonlopun jälkeen ois tarjolla seuraavaa kuormaa. Viikkolevon paikka siis.
Rotterdamissa istuskellessani hotellissa tuli sitte juteltua tän saksalaisen kaverin kanssa, jolla oli Longline. Oli kuulemma käyny niin että oli konttiajot yhtäkkiä loppunu ja täten joutunu myymään Longlinen (kuulemma oli iha hyvä, ei sillä ois saanu töitä tehtyäkkää kunnolla) ja sijottanu rahat johonki vähä järkevämpään, samalla kuitenkin siirtyen eräälle Berliiniläiselle erikoiskuljetusfirmalle jonkin sortin kuljetuspäälliköksi. Soitteli missä olin ja kun kuulin että Rotterdamissa niin sovittiin sitten lauantai-päivälle että tulee noutamaan ja käydään ihmettelemässä kun kyseinen firma tuo satamaan jotain romua, mikä jatkaa matkaansa sitte millo mihinkin.
Lauantaipäivällä sitte olin kameran kanssa seisoskelemassa Andyn kanssa satamassa ja nauttimassa kahvista kun selkeesti Mersun V8n jytä alko kuulumaan nurkan takaa. Ja sieltä sitten tulikin kyseisen firman uusin auto: Mercedes Benz Actros 4165 aka "Titan". 8x4 raskas lavettiveturi jossa o 650 heppanen Euro5-kone ja voimansiirrosta huolehtii Mersun oma 16 lovinen laatikko. Vetivät jotain vanhaa metallilieriötä jostain tehtaalta, mikä ilmeisesti menossa purkuun jonnekkin erikoislaitokselle, asbestin sun muiden takia. Auto itessään ei kuulemma ollut kauhean halpa hankinta, mutta ompahan komea:

Tämä oli kuulemma Mersun ensimmäinen kuorma, tuommoiset 20 tonnia riittää alkuun vedettäviksi niin saa lastentaudit pois. Samalla anto Andy kuvia siitä kun auto oli just tullu varustelusta pois. Siis valojen laitosta, kuulemma lafkassa ollaan tarkka että etenkin isommat autot näkyy kauas.
Kuvat on tuossa piilolaatikossa:
Käytiin sitten Mersun kuskin kanssa syömässä ja odoteltiin seuraavaa autoa, kuulemma alkanu sielläkin kärry kettuilemaan ja sen takia venähti lähtö muutamalla tunnilla. Mutta illalla sieltä tuli vielä samaan konkurssiin hommattu MAN TGX+ 8x4 veturi, missä myöskin reippaat 600 heppaa V8n toimesta. Päällä vielä suhteellisen jykevä Palfingeri millä nää elementit sitten nostettiin laivaan vielä kyytiin. Autossa on vielä etuakselille MANnin hydrodrive, eli tarpeeksi pienellä nopeudella etuakselinkin saa vetämään. Eli oikeastaan ainoa akseli mihin ei vetoa saa, on viiminen ohjaava. Kuulemma ketterä laite. Tämäkin vielä suhteellisen vähän ajettu: tämäkin oli sille eka pidempi keikka. Satunnaista pientä nostoa kuitenkin tehty. Ajokin tumma väritys kuulemma selvenee sillä että tämä auto on korvamerkitty Bundeswherille, jolloin kylkeen on saatava mahdollisiman helposti maastovärit, tai näin mulle kerrottiin.

Sunnuntai päivällä sitten checkasin itteni hotellista ulos ja lähdin terminaalille, missä pyysin että joku kuski peruuttaa auton vielä kärryyn kiinni, että saan levon vietettyä loppuun ja sitten kömmin vielä yöksi DAFfin punkalle:

Rykäsin sitten tosiaan sen tyhjän konttikärryn kanssa Amsterdamiin, kuvia kattoo jos jotain tulee vastaan. Ite ei kerinny kauheesti räpsäsemään. Amsterdamista vielä tyhjänä Rotterdamii jossa viikonlopun jälkeen ois tarjolla seuraavaa kuormaa. Viikkolevon paikka siis.
Rotterdamissa istuskellessani hotellissa tuli sitte juteltua tän saksalaisen kaverin kanssa, jolla oli Longline. Oli kuulemma käyny niin että oli konttiajot yhtäkkiä loppunu ja täten joutunu myymään Longlinen (kuulemma oli iha hyvä, ei sillä ois saanu töitä tehtyäkkää kunnolla) ja sijottanu rahat johonki vähä järkevämpään, samalla kuitenkin siirtyen eräälle Berliiniläiselle erikoiskuljetusfirmalle jonkin sortin kuljetuspäälliköksi. Soitteli missä olin ja kun kuulin että Rotterdamissa niin sovittiin sitten lauantai-päivälle että tulee noutamaan ja käydään ihmettelemässä kun kyseinen firma tuo satamaan jotain romua, mikä jatkaa matkaansa sitte millo mihinkin.
Lauantaipäivällä sitte olin kameran kanssa seisoskelemassa Andyn kanssa satamassa ja nauttimassa kahvista kun selkeesti Mersun V8n jytä alko kuulumaan nurkan takaa. Ja sieltä sitten tulikin kyseisen firman uusin auto: Mercedes Benz Actros 4165 aka "Titan". 8x4 raskas lavettiveturi jossa o 650 heppanen Euro5-kone ja voimansiirrosta huolehtii Mersun oma 16 lovinen laatikko. Vetivät jotain vanhaa metallilieriötä jostain tehtaalta, mikä ilmeisesti menossa purkuun jonnekkin erikoislaitokselle, asbestin sun muiden takia. Auto itessään ei kuulemma ollut kauhean halpa hankinta, mutta ompahan komea:

Tämä oli kuulemma Mersun ensimmäinen kuorma, tuommoiset 20 tonnia riittää alkuun vedettäviksi niin saa lastentaudit pois. Samalla anto Andy kuvia siitä kun auto oli just tullu varustelusta pois. Siis valojen laitosta, kuulemma lafkassa ollaan tarkka että etenkin isommat autot näkyy kauas.


Sunnuntai päivällä sitten checkasin itteni hotellista ulos ja lähdin terminaalille, missä pyysin että joku kuski peruuttaa auton vielä kärryyn kiinni, että saan levon vietettyä loppuun ja sitten kömmin vielä yöksi DAFfin punkalle:


"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Killerhangar
- Viestit: 5571
- Liittynyt: 16.08.2009 20:47
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: ETS2 Screenshotit
Piti sitte tosiaan lähteä Frankfurttiin. Mutta eks mää aamulla ovesta ulos astuessani liukastunu ja tippunu maahan, nivelsiteet poikki ja kipsi viikoks jalkaan... (=peli sääti jotain omiaan ku aktivoin modeja ja päätti siirtää auton takas kotitallille Turkuun....) Ite sitten lentämällä takas Suomeen ja toinen kuski toi auton sitten Frankfurtin kautta Travemündeen mistä sitten laivalla Suomeen. Parin viikon päästä kun saikut oli istuskeltu niin lähin taas menemään. Tuli heiteltyä keulaan parit vilkkuledit, jos tulee jottain erikoiskuljetuksia. Lisäks nimikyltti hyttiin ja autopass-laitteet jne hanttarin puolelle...
E4:sta etelään. 8)


Odensen jälkeen tankilla aamuyöstä ja vuorokausilepo vielä päälle.

Tanskan ja Saksan rajalla tulli piti tarkastuksia. Kohtalontovereiden kanssa venailemassa

Kiivetään mäkeä ylös Padborgin lähistöllä:

E4:sta etelään. 8)


Odensen jälkeen tankilla aamuyöstä ja vuorokausilepo vielä päälle.

Tanskan ja Saksan rajalla tulli piti tarkastuksia. Kohtalontovereiden kanssa venailemassa

Kiivetään mäkeä ylös Padborgin lähistöllä:


"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: ETS2 Screenshotit
Killerillä komeeta! Admin vaiha toi punanen johonki muuhun tai tummempaan ni olis aika bueno 


Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- VeeKasi
- Viestit: 664
- Liittynyt: 18.03.2012 16:47
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: VeeKasi
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Satakunta
Re: ETS2 Screenshotit
Killeri tai mpl 4-sarjaan linkkii?? On meinaa hieno.
E:löysin jo ei ollu oikee mun makuu ei oikee sopinu mun modien kaa.
E:löysin jo ei ollu oikee mun makuu ei oikee sopinu mun modien kaa.
Viimeksi muokannut VeeKasi, 06.03.2014 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R580
#Black Smoke
#Black Smoke
- Killerhangar
- Viestit: 5571
- Liittynyt: 16.08.2009 20:47
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: ETS2 Screenshotit
On meinaa kuranen ulkomalli vrt siihe mihi o tottunu. Sisusta on kyl 5/5 mut ulkomallist en tykkää yhtää...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Re: ETS2 Screenshotit
Nojoo, pitää pari keikkaa heittää sil ja sit päättää jatkaako.
- Killerhangar
- Viestit: 5571
- Liittynyt: 16.08.2009 20:47
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: ETS2 Screenshotit
Toho tahtiin tulee uutta ni pitää suhteiden pankkiin olla kunnossa...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- VeeKasi
- Viestit: 664
- Liittynyt: 18.03.2012 16:47
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: VeeKasi
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Satakunta
Re: ETS2 Screenshotit
Ihan komia mut vaihda ton 2 aksilan pyörä saman moiseki ku tos edes.
Scania R580
#Black Smoke
#Black Smoke
- urakkamies
- Moderaattori
- Viestit: 4113
- Liittynyt: 25.04.2010 20:51
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Lakeuden laidalla
Re: ETS2 Screenshotit
Joskus on menty Mersullakin lujaa.

Sama auto 1300 kilsaa myöhemmin.


Sama auto 1300 kilsaa myöhemmin.

Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- VeeKasi
- Viestit: 664
- Liittynyt: 18.03.2012 16:47
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: VeeKasi
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Satakunta
Re: ETS2 Screenshotit
Tuos oma ku joku firma tartti autoo niin sain hyvän hinnan siitä 420.

Muuten oli väärä 4-sarja minkä latasin nyt on oikia

Muuten oli väärä 4-sarja minkä latasin nyt on oikia

Scania R580
#Black Smoke
#Black Smoke
-
- Lähettiläs
- Viestit: 4477
- Liittynyt: 15.01.2012 11:31
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: ETS2 Screenshotit
Italiaan ollaan sokeria viemässä.




Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Killerhangar
- Viestit: 5571
- Liittynyt: 16.08.2009 20:47
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: ETS2 Screenshotit
Padborgista sitten kylmäkärry perään ja Rostockkiin:

Oli siellä sitten parkissa vähän tunnetumpiakin firmoja:

Sain sitten matkalla mielenkiintosen puhelun Andylta että kiinnostaisko pieni erikoiskuljetus. Ensin tommonen 9 tonnia painava tuulivoimalan siipi Rostockista Nürnbergiin ja sieltä vielä toisella lavetilla 41 tonninen kaivuri Salzburgiin. Laskeskelin siinä painoja tuolle jälkimmäiselle legille ja tarkistin vielä että autoon oli aikoinaan asennettu vähän järeemmät akselit ja vastasin myöntävästi. Saattoautoja ei sentään tarvittu, kun ei menty pituuksien yli liikaa. Tässä kuva kun rullailtiin rampista alas kohti Nürnbergiä:


Oli siellä sitten parkissa vähän tunnetumpiakin firmoja:

Sain sitten matkalla mielenkiintosen puhelun Andylta että kiinnostaisko pieni erikoiskuljetus. Ensin tommonen 9 tonnia painava tuulivoimalan siipi Rostockista Nürnbergiin ja sieltä vielä toisella lavetilla 41 tonninen kaivuri Salzburgiin. Laskeskelin siinä painoja tuolle jälkimmäiselle legille ja tarkistin vielä että autoon oli aikoinaan asennettu vähän järeemmät akselit ja vastasin myöntävästi. Saattoautoja ei sentään tarvittu, kun ei menty pituuksien yli liikaa. Tässä kuva kun rullailtiin rampista alas kohti Nürnbergiä:


"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Killerhangar
- Viestit: 5571
- Liittynyt: 16.08.2009 20:47
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: ETS2 Screenshotit
Joo, kaivuria Salzburgiin, siitä kontti Wieniin ja sieltä kylmäkärry Budapestiin. Kuvasatoa aiheesta:


Tommonen mustavalkokuvakin tuli otettua:

Lastausta Wienin lähellä jollain tilalla:



Pohdin kanssa että jos kolmannen auton ottais rinkiin. Vaihtoehtoja ois seuraavat:
-2011 Mercedes Benz Actros III 6x2, oikeastaan uusi auto. Ollu myyjällä esittelykamppeena ja nytten kun uuden Actroksen 6x2 toimitukset on alkanee ni pitäis päästä eroon.
-Uusi MB Actros Mp4 4x2
-2010 Volvo FH16, Tanskan tuonti olisi tämä.
-Volvo FH16, tehtaalta tilattais.
-Uus R-scania, suoraan tehtaalta.
Mikä kiinnostais arvon raatia?


Tommonen mustavalkokuvakin tuli otettua:

Lastausta Wienin lähellä jollain tilalla:




Pohdin kanssa että jos kolmannen auton ottais rinkiin. Vaihtoehtoja ois seuraavat:
-2011 Mercedes Benz Actros III 6x2, oikeastaan uusi auto. Ollu myyjällä esittelykamppeena ja nytten kun uuden Actroksen 6x2 toimitukset on alkanee ni pitäis päästä eroon.
-Uusi MB Actros Mp4 4x2
-2010 Volvo FH16, Tanskan tuonti olisi tämä.
-Volvo FH16, tehtaalta tilattais.
-Uus R-scania, suoraan tehtaalta.
Mikä kiinnostais arvon raatia?

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR