Päivitys 1. Niittoa
Välilän maitotila
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Välilän maitotila
Moro! Minä olen Ville Välilä, olen 17v ja pidän tilaa iso veljeni Aleksin kanssa. Hän on 27v ja omistamme tilan puoliksi koska vanhemmat kuollu jo parivuotta sitten. Tillalla peltohehtaareja on noin 62 ja mettää 80 ja lehmiä se 80 päätä. Keskimmäinen veli vei 40 hehtaaria mettää kun ei häntä tuo tilan pito kiinostanut. Onha tuosta Aleksin emännästäkin sentään hyötyä ollut tuolla navetan puolella vaikka pitäny meidät pihalla touhuamassa kun aika ahkera siivoomaan. Kerotaanpas tilan historiaa eli tila on perustettu vuonna -85 jolloin ostettu ensimmäiset pellot ja traktori (merkkiä ja mallia en tiijä) 1990 Ostettu ensimmäinen valmetti taloon, olisko ollu 702s muistaakseni. 1997 Minä synnyin jolloin ostettiin myös valmet 905. 2002 Rakennettiin pihatto ja samana vuonna tuli myös ensimmäiset lehmät. 2005 Ostettiin uusi Valtra T140 ja uusittiin muutakin kalustoa. 2009 ostettiin uusi john deeren paalain. Loppu kone kalusto selviää päivitysten myötä. Elikkä kesää eletään joten aloitetaan niitolla
Päivitys 1. Niittoa
Päivitys 1. Niittoa
Viimeksi muokannut ronzuu, 28.02.2014 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

- Belkku
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Välilän lehmätila
Aika lailla hyvin tehtyä blogia!
Oikein yllätyin 

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
-
Päivitys 2. Niittoa ja paalausta
Viimeksi muokannut ronzuu, 25.02.2014 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmetti[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Minä ainakin luen. Hyvää blogia tämäkin ! 

|GT 620 1GB|A8-5500 3.2Ghz|8GB RAM|1TB HDD|
-
kyl on makiaa jatka vaan kinnostaa niin perkuleest ja ja valmet taitaa tietää kukas mää olehen
teutsia vaan puuttuu
teutsia vaan puuttuu
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
Laittakaa kommenttii jos haluutte päivityksii ja laittakaa ilmotuksii jos on myydä tarkkuus silppurii ja kärryy. 

-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Re: Välilän maitotila
Mulla ois Jf-Stoll FCT 1060 ja mukaan saisit Velsa 85 rehukärryt ja halutessas myös Tuhtiw120, mut tuhdista veloitan.

-
Re: Välilän maitotila
Moro vaa kaikille! Juu tosiaan ei oo hetkeen tullu päivitystä kun oltiin tuolla serkkuje luona saksan maalla, eikä tuolla tilalla erityisesti paljon oo mitään tapahtunutkaan.
Varmaan tässä lähi aikoina alotellaan puimaan kun oli niin valmiin näköstä tuo vilja. Tuli myös ostettua Sampomanilta uutta rehu kalustoo ens kesää varten.
Mutta eipä tässä muuta oikeen keksi. Kiitos ja kumarrus jotka olette seuranneet blogia. Son moro! Kommenttia saa laittaa.