Sommeri on kyllä ihan vitun 5/5. Oli vaa kaikki normit jo kadonnu taxfreestä ku ite kerkes sinne.Cummins- kirjoitti:Sommersbyn päärynä ainakin toimii itellä hyvänä päivän pelastajanaKaks pulloa huiviin niin johan alakaa taas maistua

Sommeri on kyllä ihan vitun 5/5. Oli vaa kaikki normit jo kadonnu taxfreestä ku ite kerkes sinne.Cummins- kirjoitti:Sommersbyn päärynä ainakin toimii itellä hyvänä päivän pelastajanaKaks pulloa huiviin niin johan alakaa taas maistua
Muuta kuin hakee kaupasta pommackia.Cummins- kirjoitti:Joo taskulämminta JäksyyJespa kirjoitti: Mulle kerkes tulla mieleen jo toi 0,5l jekkupullo tuolta pakastimesta.Mut enköhä mä sen ennemmin lonkerolla tee, sitäki löytyy pari konttia jääkaapista.
Hyh!! Ottaa sellasta lonkeroa jonka väri näyttää oluelta
Mihin aikaan työ lähitte?Ukkomezzo kirjoitti:Just otettii hotelli huone vastaan. Ihan mukava ajomatka, 13h, 6h tuli Volvon taka penkillä nukuttua. Kuuen aikaa aamulla tornion absilla aamupalal.
Laske jos tohon aikaan otti huoneen ja 13h matka?Massey_man kirjoitti:Mihin aikaan työ lähitte?Ukkomezzo kirjoitti:Just otettii hotelli huone vastaan. Ihan mukava ajomatka, 13h, 6h tuli Volvon taka penkillä nukuttua. Kuuen aikaa aamulla tornion absilla aamupalal.
20.30 lähettii. Vartii yli kymmenen otettii huone vastaan. Viielt oltii tornios, nukuttii autos vajaa tunti ootettii et huoltsikka aukes, sit käytii sämbyylil ja sen jälkee taas jatkettii. Haminas tankattii, hyvin pääs yhel tankillisel.Massey_man kirjoitti:Mihin aikaan työ lähitte?Ukkomezzo kirjoitti:Just otettii hotelli huone vastaan. Ihan mukava ajomatka, 13h, 6h tuli Volvon taka penkillä nukuttua. Kuuen aikaa aamulla tornion absilla aamupalal.
Sama täällä.Tele kirjoitti:Tää ny on mun viimene toive; kanada elekää menkö sitä kultaa ruottille antamaan...
Ookko kokeillu sitä?Advance173 kirjoitti:Minä nyt virallisesti Deutz Fahr mies
Siellä kylässä on yks kauppa mistä ne ostetaan.belarusraktori kirjoitti:Mites tuossa belguque profondessa voi ostaa niitä peltoja?
Asiaa.Advance173 kirjoitti:Minä nyt virallisesti Deutz Fahr mies