Nätti on, taitaa vetoja olla pikkasta enempi ku hussessa?fordmies4610 kirjoitti:Tuli vaihdettu Husse pois viime viikolla.

Nätti on, taitaa vetoja olla pikkasta enempi ku hussessa?fordmies4610 kirjoitti:Tuli vaihdettu Husse pois viime viikolla.
Ei tarvi vahvistella mitään. Ihan hyvin kestää 144cc vakio kampiakseli. Kaverillas oli joku loppuunajettu siellä. Eikä kampura kyllä keskeltä voi poikki mennä.Nitrobullx kirjoitti:Ja vahvempi kampura, koska kaverilta petti 500km jälkeen...toki oli 144 kiinni.
Kerrohan miksei vois mennä?Temeksi kirjoitti:Ei tarvi vahvistella mitään. Ihan hyvin kestää 144cc vakio kampiakseli. Kaverillas oli joku loppuunajettu siellä. Eikä kampura kyllä keskeltä voi poikki mennä.Nitrobullx kirjoitti:Ja vahvempi kampura, koska kaverilta petti 500km jälkeen...toki oli 144 kiinni.
No miten sen sais täysin keskeltä poikki menemään kun siinä on kiertokanki kiinni?Massey_man kirjoitti:Kerrohan miksei vois mennä?Temeksi kirjoitti:Ei tarvi vahvistella mitään. Ihan hyvin kestää 144cc vakio kampiakseli. Kaverillas oli joku loppuunajettu siellä. Eikä kampura kyllä keskeltä voi poikki mennä.Nitrobullx kirjoitti:Ja vahvempi kampura, koska kaverilta petti 500km jälkeen...toki oli 144 kiinni.
Voihan kietarin alatappi mennä poikki, sillonhan se on keskeltä poikki.Temeksi kirjoitti:No miten sen sais täysin keskeltä poikki menemään kun siinä on kiertokanki kiinni?
Kiertokangen kohtaalta oli menny poikki, samalla meni molemmat lohkot ja kiertokanki,mäntä, sylinteri ja kansi...kyseinen kaveri ei kyllä ymmärrä moottoreista mitään ja oli ite tehny konerempan ja lopputulos oli kaikkee muuta kun ehjä moottoriTemeksi kirjoitti:No miten sen sais täysin keskeltä poikki menemään kun siinä on kiertokanki kiinni?Massey_man kirjoitti:Kerrohan miksei vois mennä?Temeksi kirjoitti:
Ei tarvi vahvistella mitään. Ihan hyvin kestää 144cc vakio kampiakseli. Kaverillas oli joku loppuunajettu siellä. Eikä kampura kyllä keskeltä voi poikki mennä.
Eiks noissa oo sama kone ku Peusseissa? Niin, et eiks kannattas semmosen konetta ettiä?urakkamies kirjoitti:Velipoika sentään lyhenti (siis keskeltä poikki ja hitsillä nippuun) yhen minarelli moottorin kiertokankea, eikä oo vieläkään pettänyt.
Myiskähän joku mulle moottorin, jos ton kävis hakee parempaan talteen. http://www.nettimoto.com/suzuki/s-1/1636267
Yks tollanen runko kyllä olis kartanolla, mutta siitä on "vähän" sosialisoitu osia muihin mopoihin.
Juu sama mylly. Ei vaan tahdo olla riittävän halpoja PV:n koneita liikaa myynnissä. Maksaa helposti enemmän kuin tuollainen aihio.Aecel kirjoitti:Eiks noissa oo sama kone ku Peusseissa? Niin, et eiks kannattas semmosen konetta ettiä?urakkamies kirjoitti:Velipoika sentään lyhenti (siis keskeltä poikki ja hitsillä nippuun) yhen minarelli moottorin kiertokankea, eikä oo vieläkään pettänyt.
Myiskähän joku mulle moottorin, jos ton kävis hakee parempaan talteen. http://www.nettimoto.com/suzuki/s-1/1636267
Yks tollanen runko kyllä olis kartanolla, mutta siitä on "vähän" sosialisoitu osia muihin mopoihin.
Se riippuu mistä tykkää. Mun mielestä ja varmaan sunkin mielestä se on kauhea.Tele kirjoitti:jotai sellasta määki kuulin...
Mutta onko se se josson ihan kauhia etulokari?
Tääkin näyttäs pelkkä Ässä olevan, tosin uudempaa mallia. Konehallin seinällä kyllä roikkuisi vanhemmankin mallin runko ja tankki.jiitu kirjoitti:Halvalla on sykösen raato lähdössä, mutta ei kukaan siulle alle satasella konetta myy.
Jossain varaston perukoilla odottaa pulverimaalattu ässä-suikan runko, pitäs joskus ettiä siihen takavanne ja keula... Kun vaan jostain saisi sopuhintaan grimecan puolavanteen, omaan silmään paljon nätimpi niillä kuin pinnoilla
Entisöintiin ja säilöön muitten arvonnuosua odottavien mopedien sekaan. Jos vuosimalli pitää kutinsa olis yhtä vanha ku määki. Hirasta joskus Valmetin vauhtia ja pirätä kattomahan mitä halliin on jemmattu.XarioN kirjoitti:Jos myyntiin meinaat niin turha edes alottaa, eihän noi kovin hyvin kaupaksi mene..
Liian rikas seos ton tekee.Nitrobullx kirjoitti:Hussen putki lämpii ihan törkeesti kun kaasuttelee paikallaan 4min, onko vika siinä että ei oo maalia päällä, vai siinä että käy liian rikkaalla vielä tässävaiheessa?
No ei sovi sitä sitten ainakaan romukuormaan heittää, kiikkukoon hallin seinällä jatkossakin. Tuli joskus ostettua parillakympillä vanteiden takia. Siitä vaan puuttuu kaikki muu paitsi tankki ja pakoputki, niin velipoika meinas, ettei siitä enään kannata mopoa tehdä. Etenkin, kun myyjä pelotteli, että ei välttämättä kannata runkonumerolla ettiskellä tietoja.jiitu kirjoitti:Eipä näköjään tullu kovin tarkkaan katsottua kuvaa, ässähän se on.
Niitä vanhemman mallisia stereoperä-ässiä tuntuu olevan todella harvassa, omakin on tuota uudempaa mallia.
Katoppa tulppa, jos on ihan musta niin käy liian rikkaalla, sen pitää olla maitokahvin ruskea, että on säädöissään.Nitrobullx kirjoitti:Hussen putki lämpii ihan törkeesti kun kaasuttelee paikallaan 4min, onko vika siinä että ei oo maalia päällä, vai siinä että käy liian rikkaalla vielä tässävaiheessa?
Onko mankissa keula jo kuinka väljä lonksutin? Pölysuojat ainaki näyttää päästäneen vaseliinit mäelle.Maattanee kirjoitti:Näillä minä ajelen.
Manki