

Juu, hakkiki on jo nakattu pois perseestä, ja nyt on kärkiaura valmetin eessä.Suomi mies kirjoitti:Joko ootte saanu levitettyä?
No juu, kyllä ne sen verta estää kuraa lentämästä laseihin.Nevalle kirjoitti:Eikä sen puolee ole kurat laseissa..
Sama kävi meille kesällä, otettiin ne sitten pois kun tuli ruuvinkannat läpi.Maankääntäjä kirjoitti:Kävin ajelees vanhuksella.![]()
Älkää todellakaan välittäkö tuosta etulokasuojasta, joka sai osumaa mettässä möyriessä. Sanoin isännälle, että otetaan pois, ni vastaus oli: ''Ei ne siellä miksikään mee..''
Tai kivet kuten meidän 110:ssä. Vaneri on nykyään toimittamassa lasin virkaa tuossa alhaalla, ei siitä onneksi käytännössä mitään näkiskään jos siinä lasi olis.Nevalle kirjoitti:Eikä sen puolee ole kurat laseissa..
Ei ole,toi A mallinen oli ihan umpiruostunut ni meni hiekkapuhallettavaks ym ym..sliksi_ kirjoitti:Onks ihan alkuperäis kuntosia?
Paranee ominaisuudet kummasti, kun heivaa koneeksi mersun tai petterin kutosen. Molemmat on tullut nähtyä Setorissa. Äänetki paranee kummasti. Onhan se ny oikiasti rumaääninen ja voimaton raktori. Isäukko totes, että olihan se mukavaa kun 3011:llä ei enään tarvinnut ottaa kyntäessä jatkuvasti vauhtia, vaan jaksoi mennä muutenkin. Kaksvitosta ennemmin hommat tehtiin Johnny Popperilla, siitä ei oo yhtä paljon tarinaa kerrottu.Neliveto kirjoitti:Ääntä voi lähteä enemmän kuin tehot antaa ymmärtää. Onhan noissa sitä jotakin.
Aikalailla totaalinen tuho tullu... Tämä kone? http://www.youtube.com/watch?v=abtKDId4ovwtestom kirjoitti:Ton verran jäi Tmi Pentti Lampelan T190.. Aura tökkäs ja meni kylelleen ja sytty tuleen johtosarjasta.![]()