Maattanee kirjoitti:Muhka![]()
Muhka hikettää.

Maattanee kirjoitti:Muhka![]()
Teatterissa ollaan.Maattanee kirjoitti:Meen kattoo Kummeli 3
E: Se oliki 5.
Aikuispuolen logistiikan opettaja esittää siinä kuulemma yhtä moottoripyörä jengiläistä (on sitä kyllä oikeastikkin).McNoitti kirjoitti:Teatterissa ollaan.Maattanee kirjoitti:Meen kattoo Kummeli 3
E: Se oliki 5.
Mistä sä selität.Maattanee kirjoitti:Ja pronssii lautailusta
Sitä mäki ihmettelen, rukajärvi toi hopeaa mutta onhan siitä jo viikko aikaa.Ukkomezzo kirjoitti:Mistä sä selität.Maattanee kirjoitti:Ja pronssii lautailusta
JooAdvance173 kirjoitti:Oon huomannu että tuo käyttäjä "Valmet805" on TÄYSIN seko. Kommentoi gallerias omia kuviaan.
JooAdvance173 kirjoitti:Oon huomannu että tuo käyttäjä "Valmet805" on TÄYSIN seko. Kommentoi gallerias omia kuviaan.
Itelläki ja sen saa kolmesti takuita vastaan jote voit viel vaihtaa. Oma takuu vaan menny jo kolme kertaa...fiat680 kirjoitti:Xcoverin näyttö ihan pillunvittuina 1,5kk sitte sain takuuta vastaa uuen.![]()
Kertokaas joku kestävämpi ja ominaisuuksiltaan parempi puhelin.
Ymmärtäähän sen sillee, että jokasella on omat huvinsa.Advance173 kirjoitti:Oon huomannu että tuo käyttäjä "Valmet805" on TÄYSIN seko. Kommentoi gallerias omia kuviaan.
Eiks se menny nii, et lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas jos se osaa lopettaa?Advance173 kirjoitti:Lapsi on terve jos leikkii, sairas jossei osaa lopettaa. Faktaa tuoki.
Jaa,anteeks vaaVerkku kirjoitti:Sitä mäki ihmettelen, rukajärvi toi hopeaa mutta onhan siitä jo viikko aikaa.Ukkomezzo kirjoitti:Mistä sä selität.Maattanee kirjoitti:Ja pronssii lautailusta
''Jos paska ei haise niin se on pilalla''McNoitti kirjoitti:Joo, hyvän leffan olivat taas saaneet aikaseksi.