175 suutin liian iso 38mm kaasarissa...Uskaltaako pienentää 160 asti ettei leivo kiinni?
28mm tt-suutin on kokoa 165
Mikäs siitä kampurasta petti?Nitrobullx kirjoitti:Ja vahvempi kampura, koska kaverilta petti 500km jälkeen...toki oli 144 kiinni.
Niin ostat 2000e mopon, ajat sillä vuoden ja saat siitä hyvälä tuurila 1500 ku myyt sen.Valmeksi kirjoitti:En näe järkeä käyttää noin paljon rahaa mopoon.
Empä vaihtanu, vaan ihan mopolla mennään, tuskimpa mulle koskaan niin kiire tulee että pitäis yli viittäkymppiä päästä.Valmeksi kirjoitti:En näe järkeä käyttää noin paljon rahaa mopoon.
Itse ainakin meinaan hommata ens syksyks kevarin 2k-3k budjetilla,mites muilla meinaatteko vaihtaa mopon kevariin kuhan ikä täyttyy?
Niiiin totta. Joillekkin se tuntuu vaan olevan niin käsittämättömän suuri ongelma, et joku ajaa vakio mopolla.. Saanu kuulla kyl monesti siitä, mut antaa huudella, niiltähän ne kortit on palanu.McNoitti kirjoitti:Empä vaihtanu, vaan ihan mopolla mennään, tuskimpa mulle koskaan niin kiire tulee että pitäis yli viittäkymppiä päästä.
Ja jos niin, nii lähtee vaa aikasemmin.
No joo, kyllähän mullakin on lähimmälle marketille 15km matkaa, ja kotikunnan kirkolle 20km matkaa, ja ihan mielellään sen matkan ajeli mopolla... Enkä mä sitä tänne kaupunkii tuonu, kuntokin pysyy kun kävelee päivässä sen 8km.Valmeksi kirjoitti:Niin tietysti mopolla pärjää todella hyvin jos esim. asuu lähellä keskustaa 5-15min ajomatkan päässä,mutta meiltä autolla 15min ja mopolla menis 30min joten ei oikeen innosta mopot.Kyllä traktorilla on mukavampi päästellä kuin mopolla!
Täälä yks katteellinen.fordmies4610 kirjoitti:Tuli vaihdettu Husse pois viime viikolla.