Näyttäis vähän paremmalta. Kiitos nyt jo etukäteen

Kiitos Adminille!
Olisko mitenkään mahdollista? Neljättä kertaa nyt kysyn...davidb kirjoitti:Mulle sama homma eli: davidb -> DavidB
Niinkuin tuossa allarissa eli b myös isolla.
Casekuskeja on jo ainakin yksi..Gifu KIPINÄ kirjoitti:Hei, voisiko nimeni vaihtaa, haluaisin nimeksi Casekuski_
Olen niin kyllästynyt tähän nimeen, kaiken lisäkski nimen keksein niin nuorena ja tarkoitus oli laittaa silloin Sisu Kipinä ja tuli laitettua Gifu kipinä. Nimi on häirinnyt minua jo kauon, ja nyt kun löysin tälläisen keskustelun, niin olisiko mahdollista jos nimen vaihtaminen onnistuisi? Olisin todella kiitollinen. Nimeäni ei ole vaihdettu vielä kertaakaan.
Jos rehellisiä ollaan niin ei tuo smägäkään hääviltä kuulostavaltra-mies1 kirjoitti:Voisko mun nimeks vaihtaa Smägä_:ksi?
Perustelut. Koska valtra-mies1 kuulostaa jo vanhahtavalta ja tuo 1 tuol peräs ei oikee sovi.
No voi helvetinperse minkä tässä nyt sitte keksis ?Neliveto kirjoitti:Jos rehellisiä ollaan niin ei tuo smägäkään hääviltä kuulostavaltra-mies1 kirjoitti:Voisko mun nimeks vaihtaa Smägä_:ksi?
Perustelut. Koska valtra-mies1 kuulostaa jo vanhahtavalta ja tuo 1 tuol peräs ei oikee sovi.