Jeppis.Aecel kirjoitti:Joo, olis sitte huomenan se päivä, mitä oon odottanu jostakin vaahtosammutttimen kokosesta saakka, eli pääsee suorittamaan AM120T-korttia.![]()

Jeppis.Aecel kirjoitti:Joo, olis sitte huomenan se päivä, mitä oon odottanu jostakin vaahtosammutttimen kokosesta saakka, eli pääsee suorittamaan AM120T-korttia.![]()
Vähä reilu puolvuotta ja saa haistattaa mopolla liikkumiselle paskat ja ajella volvolla.Aecel kirjoitti:Joo, olis sitte huomenan se päivä, mitä oon odottanu jostakin vaahtosammutttimen kokosesta saakka, eli pääsee suorittamaan AM120T-korttia.![]()
![]()
Sitte vielä 1,5 kk ja voi haistatttaa julkisille paskat.
Tai Volvoa.Killerhangar kirjoitti:Siis Rellua.
No ei oo sulla paljon varaa huudella, montas autoa oot ite ostanu ettei ois isin maksamia tai omistami ollu kaikki tähän mennessä?Killerhangar kirjoitti:Pappa betalar vai miten se meni. Jos ei niin hyvää mopoilun jatkoa vaan.
Tämän vuoden lopulla voin haistattaa sille paskat.Maattanee kirjoitti:Vielä alle 2 vuotta niin voi haistattaa pyörällä ajamiselle paskat
Mulla ei oo enää ku vähä reilu kuukaus.Fini kirjoitti:Tämän vuoden lopulla voin haistattaa sille paskat.Maattanee kirjoitti:Vielä alle 2 vuotta niin voi haistattaa pyörällä ajamiselle paskat![]()
No haistaha kuule..Viki kirjoitti: Mulla ei oo enää ku vähä reilu kuukaus.
Nopiaa joku tekemähänHolland Man kirjoitti:Missäköhän tuo viikon kuvakisa viikko 6 on?
Kuinkas pitkä se video on?Verkku kirjoitti:Sanokaas joku hyvä biisi fs13 niittovideoon.
Ei oo väliä kuinka pitkä piisi on.Holland Man kirjoitti:Kuinkas pitkä se video on?Verkku kirjoitti:Sanokaas joku hyvä biisi fs13 niittovideoon.
Ite pääsen bussilla mutta jos kunto kestäs polkisin ei tarviis kuunnella ku naapurin mielisairaalan avo-potillat höpöttelee Jukurit - Jokipojat ottelusta joka oli 05.Viki kirjoitti:Mulla ei oo enää ku vähä reilu kuukaus.Fini kirjoitti:Tämän vuoden lopulla voin haistattaa sille paskat.Maattanee kirjoitti:Vielä alle 2 vuotta niin voi haistattaa pyörällä ajamiselle paskat![]()
Hah mun kuittipeleistä mikään ei oo ukon nimissä.Massey_man kirjoitti:No ei oo sulla paljon varaa huudella, montas autoa oot ite ostanu ettei ois isin maksamia tai omistami ollu kaikki tähän mennessä?Killerhangar kirjoitti:Pappa betalar vai miten se meni. Jos ei niin hyvää mopoilun jatkoa vaan.
Toki porukat vähä sponssaa maksamisessa mut kyllä mä siitä suurimman osan tuun ite maksamaan.
Ikään en oo vielä nähny sellasta traktorikorjaamoa missä traktori nostettas tuollatavalla ilmaan. Ja saa olla selkvikanen jos ei traktorin alle pääse.Killerhangar kirjoitti:TättärääNy pelottaa
Tosin en tiedä millä kärryjä muuten nostellaan. Entisellä perävaunukorjaamolla ku oon duunissa ollu niin siellä ollu kiskot+taljat katossa. Mutta tolla nosturilla kantoa muistaakseni 3500kg. Sprintteri siinä välillä on ylhäällä ja joo, ei sitä kauhen ylös saa. Nosturin maksimi on parissa metrissä ja hallilla korkoa se joku 4-5, oisko peräti 6 metriä...
Mulla ainakin toimii.Ezmo kirjoitti:Kerrankin oisin katsomassa Katsomosta ohjelmaa, mutta eihän se toimi.
Eipä ollu traktorikorjaamo vaa iha vaa halli missä sattuu olemaa järee saksinosturi.... Elä ny sekota tota BluePowerin kuvaa ja meikän jutustelua... En oo koskaa traktoria ilmassa pilarinosturilla. Leikkureita kylläkin...RainBow_ kirjoitti:Ikään en oo vielä nähny sellasta traktorikorjaamoa missä traktori nostettas tuollatavalla ilmaan. Ja saa olla selkvikanen jos ei traktorin alle pääse.Killerhangar kirjoitti:TättärääNy pelottaa
Tosin en tiedä millä kärryjä muuten nostellaan. Entisellä perävaunukorjaamolla ku oon duunissa ollu niin siellä ollu kiskot+taljat katossa. Mutta tolla nosturilla kantoa muistaakseni 3500kg. Sprintteri siinä välillä on ylhäällä ja joo, ei sitä kauhen ylös saa. Nosturin maksimi on parissa metrissä ja hallilla korkoa se joku 4-5, oisko peräti 6 metriä...
Tämä.Ezmo kirjoitti:Kerrankin oisin katsomassa Katsomosta ohjelmaa, mutta eihän se toimi.