Ja tämmönen siitä olis tarkotus tehä...

Mielipiteitä??
Ja juu gimpissä yli sata tuntia.
Vuoden olin joskus siellä, ja totesin että turhaa p@skaa koko sivusto.Neliveto kirjoitti:Empä oo viittiny liittyä koko fasebookkiin.
En ole itse ollut sekuntiakaan, kun olen kokenut pärjääväni ihan ls-finillä...McNoitti kirjoitti:Vuoden olin joskus siellä, ja totesin että turhaa p@skaa koko sivusto.Neliveto kirjoitti:Empä oo viittiny liittyä koko fasebookkiin.
Samaa mieltä. Tuollee normaalinan hienompi. Muutama pikku teippi ni hyvä. Mutta minä lähen nukkuu.RainBow_ kirjoitti:Elä mee pilaan hyvää skiidoota.
Itsekkin kans, kun nukun liian vähän yössä muutenkin...Jyri kirjoitti:Samaa mieltä. Tuollee normaalinan hienompi. Muutama pikku teippi ni hyvä. Mutta minä lähen nukkuu.RainBow_ kirjoitti:Elä mee pilaan hyvää skiidoota.
Toisaalta itekki tuota mieltä, mutta ku haluttas tuohon kelkkaan jotaki säväyttävämpää, ku on orkkiksena vähän tylsän näkönen. En sittee tiiä...Jyri kirjoitti:Samaa mieltä. Tuollee normaalinan hienompi. Muutama pikku teippi ni hyvä. Mutta minä lähen nukkuu.RainBow_ kirjoitti:Elä mee pilaan hyvää skiidoota.
Pieniä yksityiskohtia sinnetänne.Matias98 kirjoitti:Toisaalta itekki tuota mieltä, mutta ku haluttas tuohon kelkkaan jotaki säväyttävämpää, ku on orkkiksena vähän tylsän näkönen. En sittee tiiä...Jyri kirjoitti:Samaa mieltä. Tuollee normaalinan hienompi. Muutama pikku teippi ni hyvä. Mutta minä lähen nukkuu.RainBow_ kirjoitti:Elä mee pilaan hyvää skiidoota.![]()
Jos jättäis nuo teipit laittamatta ja laittais sillai että saa takas orkkikseksi...
Jep, omasta mielestä aika ruma.RainBow_ kirjoitti:Elä mee pilaan hyvää skiidoota.
Veikeempi peli on Avensis, jonka kaasu ei toimi, mutta Toyotan liikkeen mukaan siinä ei ole mitään vikaa, eikä sitä voi korjata.Killerhangar kirjoitti:Veikee peli tommone Yaris missä ei oo kytkinpoljinta, mutta on silti manuaali. :3
Jep, kävin golffin laittamassa roikkaan, niin pääsöö sitäkin ulkoiluttamaan.TeemuK kirjoitti:Se ois koht lähettävä jäälle kunha emäntä tulee kotii
Menis varmaa jossain vaihees pösöö ulkoiluttamassa, kun viime kerrasta onkin aikaa.Diesel Power kirjoitti:Jep, kävin golffin laittamassa roikkaan, niin pääsöö sitäkin ulkoiluttamaan.TeemuK kirjoitti:Se ois koht lähettävä jäälle kunha emäntä tulee kotiiSaa nähä meneekö golffi huonommilla nastoilla ja isommalla koneella paremmin kuin polo hyvillä nastoilla ja pienellä koneella.
Paha sanoa, mutta BO2 menee hyvin lagimatta täysil graffuil.Simppa kirjoitti:Pyöriikö BF4 GTX 660, i5 3570k:sella?