valmetpoju kirjoitti:meijän koulus ihan hyvän näkosii mut jokku haukkuu yhtä tyttöä joka on minun mielestä kaunis ja oon tykänny koulu aikana jo 5 vuotta siit tytöst
Mutta tänään tapahtu ihme vaikka oon 5.LK niin mistä mä tykkään sano että -Minun sydän on tarkotettu tietylle henkilolle kun se oli minua vasta päätä Mun ilme oli varmaan tämmönen
Iiro kirjoitti:Meni tämmöseks taas, ollaan ihastuttu nii paljo ja tällää sitte tyttö x tulee ja sanoo "mite pojalle vois sanoo että tykkää siitä...........
Iiro kirjoitti:Meni tämmöseks taas, ollaan ihastuttu nii paljo ja tällää sitte tyttö x tulee ja sanoo "mite pojalle vois sanoo että tykkää siitä...........
Anteeks mitä?
"Pidetään se hyvä poika Iiro vaan kaverina ja ihastutaan ihan johonkin toiseen" tätä Maankääntäjä tarkotan.
Killerhangar kirjoitti:Itellä ollu oman kyydissä ainoostaan kerran niin että ollu meikäläisen kulkuneuvo alla. Appiukko ei halua meikää niitten auton ratin taakse... Eli kerran se ajo sen pari kilsaa Volvolla.
Killerhangar kirjoitti:Itellä ollu oman kyydissä ainoostaan kerran niin että ollu meikäläisen kulkuneuvo alla. Appiukko ei halua meikää niitten auton ratin taakse... Eli kerran se ajo sen pari kilsaa Volvolla.
Anteeksi kuinka?
Notta että sitä eipä toi meikäläisenkää emäntä oo mun autoa ajanu ku kerran... Ite ollu sen kyydissä sen pari kertaa, toisella oli kortti pois ja toisella kertaa siks ku en kuulemma niitten autolla saa ajaa...
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Ei se aina se hauskuuskaa auta ellei luonnollisesti oo vaa semmone ,jos ei kuulu luonteen piirteeseen nii se emäntä toden näkösesti kyllästyy jossain välissä jos alkaa omat tavat tulemaan esille. Ite olin ainaki iha oma itteni (eli en oo kovinkaan hauska ylleensä) ku lähin tuota tämän hetkistä lähestymään ja onhan tuo jaksanu jo vuoden katella.
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
maatila kirjoitti:Ei se aina se hauskuuskaa auta ellei luonnollisesti oo vaa semmone ,jos ei kuulu luonteen piirteeseen nii se emäntä toden näkösesti kyllästyy jossain välissä jos alkaa omat tavat tulemaan esille. Ite olin ainaki iha oma itteni (eli en oo kovinkaan hauska ylleensä) ku lähin tuota tämän hetkistä lähestymään ja onhan tuo jaksanu jo vuoden katella.