Ei saemo mun mielestä noita oo tehny vai onko?opelman kirjoitti:saemo aurat jakkoon varmaan joskus? ja kai se peltorunnilla on tapana tasottaaaenaan sielpäen

Ei saemo mun mielestä noita oo tehny vai onko?opelman kirjoitti:saemo aurat jakkoon varmaan joskus? ja kai se peltorunnilla on tapana tasottaaaenaan sielpäen
Ls-uk:sta latasin nuo aurat. Ja ei ollu runnia tuohon hätään nii joutu normi lanalla tekemäänopelman kirjoitti:saemo aurat jakkoon varmaan joskus? ja kai se peltorunnilla on tapana tasottaaaenaan sielpäen
annakko linkkiä tohon mustaan valtraan oniin pirun siistiSaemo kirjoitti:Vähä kevät töitä tein.
Kyntämään uusilla auroilla
Sitte veltat talliin ja kävin ännällä tasottelemassa kyntöuria nii on mukavempi alottaa lietteen aju
Sitten parikkaat ruuvasin kumpaankii koneeseen ja lietteen ajuun
Taitaa olla vielä W.I.Pjoku kirjoitti:annakko linkkiä tohon mustaan valtraan oniin pirun siistiSaemo kirjoitti:Vähä kevät töitä tein.
Kyntämään uusilla auroilla
Sitte veltat talliin ja kävin ännällä tasottelemassa kyntöuria nii on mukavempi alottaa lietteen aju
Sitten parikkaat ruuvasin kumpaankii koneeseen ja lietteen ajuun
- Älä lainaa kuvia viestiin!-
MB_Trac
Kuva on saman kokonen ku Venomilla? Juurikin sopivan kokonen.Valtra6550 kirjoitti:En tiijä... alkaa vaan ärsyttämään tuommoset hehtaarikuvat ja sähläykset..
Ite käytän imageshackia, koska on ollut todella hyvä palvelin.Motokuski kirjoitti:No Upediin ei kannata uppia, hyppii mainoksia silmille sen mitä kerkii sulkea. Itse en nykyään upediin upittuja kuvia katso. Itse käytän tätä uppimiseen, ei oo mainoksia ja voi uppia monta kerrallaan.
Kato sivu 118 pitäis löytyäValmet702s kirjoitti:laitakko täyttökärrin linkin se on tääl jossain foorumilla mut en oo löytäny
Ei, kun 218.MasseyFerguson4245 kirjoitti:Kato sivu 118 pitäis löytyäValmet702s kirjoitti:laitakko täyttökärrin linkin se on tääl jossain foorumilla mut en oo löytäny
Sori kirjotus virheValtraN111 kirjoitti:Ei, kun 218.MasseyFerguson4245 kirjoitti:Kato sivu 118 pitäis löytyäValmet702s kirjoitti:laitakko täyttökärrin linkin se on tääl jossain foorumilla mut en oo löytäny
Taitaa olla Maestrosa reikä pohojasa ,kun viljat tulee sieltäValtraN111 kirjoitti:Kylvöjen aloittelua:
Massikalla äestämäs:
Renki tuli täyttövaunun kans, ja eikun kylvinkone täyteen.
En kerenny ruuvaamaan pareja Voorttiin, kun tuli niin kiire, kun oli luvattu iltapäiväksi sadetta: