Pienet kysymykset.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: Pienet kysymykset.
Maalaa myös toiselta puolelta.ValtraT202 kirjoitti:Miks mulla näkyy vain osa textuureista Giantissa

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
-
Venom kirjoitti:Maalaa myös toiselta puolelta.ValtraT202 kirjoitti:Miks mulla näkyy vain osa textuureista Giantissa
Tarvisin pikasesti apuu. Maalasin niitä jotenki toiselta puolelta ja sitte laitoin Giantiiin ja olen tehnyt sen juketsun videon mukaan, niin nyt sitten ei näy mikään. Ja sitte se Blender valittaa jotain, että ''Warning'' ja ''Image not found''
Sillon kun laitoin eka kertaa sen ni puolet näky. Eikä se valittanu mitään. Sitten ku menin maalaan jotenki toiselta puolelta, ni ei näy mittään ja tulee nuo mitä sanoin tuossa ylä puolella.

Viimeksi muokannut ValtraT202, 08.05.2010 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

- Mattimies_
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Pelin omalla autopilootilla painamalla "H"-nappulaa ja jos haluat käytöön sen paremman version,niin sulla pitää ensinäkin olla traktori,jossa on tuo Ap.Pistät työleveyden,valitset sen mitä sen haluat tekevän.Ei ole hankalaa ja voit aina suomentaa ne tekstit,joita et ymmärrä.san1 kirjoitti:miten saa nuo koneet että liiikkuu ilman että ite ohjaa

Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Volvomies on erimies.
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Tekee noin ainaki mulla kaupan pihas, mutta kun ajelee hetken, niin alkaa pelaamaan.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ai no kiitosta vaan neuvosta.Laitas muuten se sun Matti lietevaunu jakoon 

Volvomies on erimies.
-
ValtraT202 kirjoitti:Venom kirjoitti:Maalaa myös toiselta puolelta.ValtraT202 kirjoitti:Miks mulla näkyy vain osa textuureista Giantissa
Tarvisin pikasesti apuu. Maalasin niitä jotenki toiselta puolelta ja sitte laitoin Giantiiin ja olen tehnyt sen juketsun videon mukaan, niin nyt sitten ei näy mikään. Ja sitte se Blender valittaa jotain, että ''Warning'' ja ''Image not found''
Sillon kun laitoin eka kertaa sen ni puolet näky. Eikä se valittanu mitään. Sitten ku menin maalaan jotenki toiselta puolelta, ni ei näy mittään ja tulee nuo mitä sanoin tuossa ylä puolella.

- Ännä
- Moderaattori
ValtraT202: Maalaa sisä puolelta textuurilla, eikä värillä.

-
Yritin, mutta...ei onnistu edelleen valkosta. Voisitko laittaa kuvan miten se tehäänValtraN111 kirjoitti:ValtraT202: Maalaa sisä puolelta textuurilla, eikä värillä.

Maalaat sisäpulelta samalla textuurilla ku ulkopuoliki.ValtraT202 kirjoitti:Yritin, mutta...ei onnistu edelleen valkosta. Voisitko laittaa kuvan miten se tehäänValtraN111 kirjoitti:ValtraT202: Maalaa sisä puolelta textuurilla, eikä värillä.![]()

<@Meikapoeka> voe että ku oes nakkotseesepalssie

-
No niin mä ainakin luulen tehneeniAzceli kirjoitti:Maalaat sisäpulelta samalla textuurilla ku ulkopuoliki.ValtraT202 kirjoitti:Yritin, mutta...ei onnistu edelleen valkosta. Voisitko laittaa kuvan miten se tehäänValtraN111 kirjoitti:ValtraT202: Maalaa sisä puolelta textuurilla, eikä värillä.![]()

No ootko ottanu assetsit/ pois ku avaat i3d:n notebadil?

<@Meikapoeka> voe että ku oes nakkotseesepalssie

-
Niin jooAzceli kirjoitti:No ootko ottanu assetsit/ pois ku avaat i3d:n notebadil?

Textuuri tiedostot oikeessa muodossa ja oikeen kokoset?

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
MIstähän johtuu ku tota valmet 602 v2 väsäilin ja tei sketchupilla peilit siihen sit giantsilla laitoin paikalleen ja vanteita vähän siirsin....
JA nyt jos valmetti on mod kansiossa niin koko peli ei lähde pyörimään siis mitään muuta en ole tehnyt kuin yllä olevat asiat

JA nyt jos valmetti on mod kansiossa niin koko peli ei lähde pyörimään siis mitään muuta en ole tehnyt kuin yllä olevat asiat

- Ännä
- Moderaattori
Nimesikkö kansion uudelleen?jiiikoo kirjoitti:MIstähän johtuu ku tota valmet 602 v2 väsäilin ja tei sketchupilla peilit siihen sit giantsilla laitoin paikalleen ja vanteita vähän siirsin....
JA nyt jos valmetti on mod kansiossa niin koko peli ei lähde pyörimään siis mitään muuta en ole tehnyt kuin yllä olevat asiat![]()

-
Miten renkaat vaihdetaan. En tiiä onko kysytty jo, mutta ei jaksais ruveta selaan koko aluetta läpi 
Siis rattorissa.
Ps: Tästä renkaitten vaihdosta vois olla joku tutoriaali

Siis rattorissa.

Tuolla tutoissa on se mun korin vaihto tuto sitä voi soveltaa renkaisiinkin.ValtraT202 kirjoitti:Miten renkaat vaihdetaan. En tiiä onko kysytty jo, mutta ei jaksais ruveta selaan koko aluetta läpi
Siis rattorissa.

-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Juu se onnistuu ku käyttää aivoja jos sattuu sellaset olemaan. 

Voisko joku laittaa linkkiä joustopiikkiäkeisiin? Ei väliä että onko hinattava tai nostolaitteisiin tuleva.
Miten saa sketchupissa ne textuurit saman päin toiseltta puoleltta.?
- _Asd
- Viesti:
Käännät jossain kuvankäsittely ohjelmassa.fergu135 kirjoitti:Miten saa sketchupissa ne textuurit saman päin toiseltta puoleltta.?
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
plowmen kirjoitti:Voisko joku laittaa linkkiä joustopiikkiäkeisiin? Ei väliä että onko hinattava tai nostolaitteisiin tuleva.
ValtraN111 kirjoitti:Nimesikkö kansion uudelleen?jiiikoo kirjoitti:MIstähän johtuu ku tota valmet 602 v2 väsäilin ja tei sketchupilla peilit siihen sit giantsilla laitoin paikalleen ja vanteita vähän siirsin....
JA nyt jos valmetti on mod kansiossa niin koko peli ei lähde pyörimään siis mitään muuta en ole tehnyt kuin yllä olevat asiat![]()
Kitooos!!!! Nyt toimii