Kuvia

Vaikka sitä damagea pitäis suurimmalla, nii ei oo kyllä ees lähellä aitoa.umbe kirjoitti:Mulla on F1 2012 ja se on minun mielest aika hyvä. Siinä kolarit on mun mielest simuloitu hyvin ja sitä voi muoakata miten iso damage on et jos oli pienin ni ei haittaa vaik törmää seinää ni ei ees etusiipi mee rikki, muttakun pitää suurimmal ni se on aika lähel aitoo. (jos törää seinään kovaa eturenkaat lähtee irti ja lentää vaik minne ja keskeyttää) + voi ajaa netis muitten kanssa.
Nyt puhuttiin kolomestatoista.umbe kirjoitti:Kyl mä vaan tarttesin jonku koodin 2012.
Ja jos jotaki sais vielä lisää pyytää, niin semmone, että vettä vois tulla sen verran paljon enemmän että välillä vois tulla punanen lippu koska rata on ajokelvoton veden takia ja hajoamisherkkyyttä paaaaaaljon herkemmäks. Itellä rattina tosiaan se Thrustmaster Ferrari F1 wheel Integral T500 RS (pitkä nimiTuppurainen kirjoitti:Mulla on tää peli ja rattina Logitech Driving Force GT, toimii pirummoisen hyvin, että minusta tää on hyvä, mutta palkintojen jako ja lämmittelykierros ennen kisaa puuttuu, muuten tää olisi täydellinen. Kattoo, mimmone se 2014 sitten on.
Mistä saa sen formula 2006?Maatila kirjoitti:Ite pellaan ihan ps3 ohjaimella. Ei oo oikee ratille paikkaa ja ei kyllä viiti rahaa semmoseen laittaakkaa.Formulan 2006 oli hyvä ku siinä oli ne lämmittely kierrokset ja palkinto koroke. Minusta se lehdistötilaisuus mikä on 2010-->uudempaan on aika tylsä. Sekä nuissa vanhemmissa oli minusta hyvää se ,että niissä oli selostus ja sitte tuli ajojärjestys siinä ruudulla niinku tv:s.
Pitäskö muute vaihtaa otsikko Formula 1- peleiksi kun tulee juttua nuista aijemmistakin versioista?
E: Videoiden perusteella näyttää erittäin aidolta. Mutta nopeusmittarissa ja tuossa ajojärjestys listassa olis paranneltavaa , vai saako niitä jostain muokattua? Olis kaikkein makein ku olis lyhennelmät nimistä ja näkys vaikka sijalle 10 saakka.
Jostai pelikaupasta käytettyn tai kirppikseltä, ite ostin -06:sen pelikaupast käytettyn ja -02:sen käytettyn kirpparilta.Valmet6100 kirjoitti:Mistä saa sen formula 2006?Maatila kirjoitti:Ite pellaan ihan ps3 ohjaimella. Ei oo oikee ratille paikkaa ja ei kyllä viiti rahaa semmoseen laittaakkaa.Formulan 2006 oli hyvä ku siinä oli ne lämmittely kierrokset ja palkinto koroke. Minusta se lehdistötilaisuus mikä on 2010-->uudempaan on aika tylsä. Sekä nuissa vanhemmissa oli minusta hyvää se ,että niissä oli selostus ja sitte tuli ajojärjestys siinä ruudulla niinku tv:s.
Pitäskö muute vaihtaa otsikko Formula 1- peleiksi kun tulee juttua nuista aijemmistakin versioista?
E: Videoiden perusteella näyttää erittäin aidolta. Mutta nopeusmittarissa ja tuossa ajojärjestys listassa olis paranneltavaa , vai saako niitä jostain muokattua? Olis kaikkein makein ku olis lyhennelmät nimistä ja näkys vaikka sijalle 10 saakka.
06 oli vasta jyväskylän gamestopissa 8€.Tuppurainen kirjoitti:Jostai pelikaupasta käytettyn tai kirppikseltä, ite ostin -06:sen pelikaupast käytettyn ja -02:sen käytettyn kirpparilta.Valmet6100 kirjoitti:Mistä saa sen formula 2006?Maatila kirjoitti:Ite pellaan ihan ps3 ohjaimella. Ei oo oikee ratille paikkaa ja ei kyllä viiti rahaa semmoseen laittaakkaa.Formulan 2006 oli hyvä ku siinä oli ne lämmittely kierrokset ja palkinto koroke. Minusta se lehdistötilaisuus mikä on 2010-->uudempaan on aika tylsä. Sekä nuissa vanhemmissa oli minusta hyvää se ,että niissä oli selostus ja sitte tuli ajojärjestys siinä ruudulla niinku tv:s.
Kolmessatoista ruvennu jo tympimään ku pystyy Sauberillaki voittamaan vaikka joka kisan.Ezmo kirjoitti:Onhan tuossa aika iso hyppäys 10->13. Positiiviseen suuntaan on mennyt. Pienen pelailun jälkeen oon huomannut, ettei varoituksia tuu joka kerta radalta poistuttua, kympissä niitä tuli vaikka aikaa meni enempi hukkaan. Uramoodin vaikeustaso on helpompi, enään ei tarvi säätää autoa ollakseen 2 sekunttia viimmestä perässä. Voi jättää avusteita pois, kun ei muutkaan mene niitä optimaalisia kierroksia.
Mulla oli vain luistonesto mediumilla, koska tuo Momon kaasu on niin tunnoton ja ajolinjaa käytin harjotuksissa. Ei tahdo olla aikaa ajaa niin paljoa, että kauhian tarkkoja säätöjä ehtis tehdä.Farmari99 kirjoitti:Kolmessatoista ruvennu jo tympimään ku pystyy Sauberillaki voittamaan vaikka joka kisan.Ezmo kirjoitti:Onhan tuossa aika iso hyppäys 10->13. Positiiviseen suuntaan on mennyt. Pienen pelailun jälkeen oon huomannut, ettei varoituksia tuu joka kerta radalta poistuttua, kympissä niitä tuli vaikka aikaa meni enempi hukkaan. Uramoodin vaikeustaso on helpompi, enään ei tarvi säätää autoa ollakseen 2 sekunttia viimmestä perässä. Voi jättää avusteita pois, kun ei muutkaan mene niitä optimaalisia kierroksia.Ja käytössä ei mitään ajoapuja, autoa tietenki pitää säätää joka kisaan. :DD