Ja pelaruzi muutin takaakselistoa kelpaako??
No kiitosta!MEGA kirjoitti:Testomilla ihan kauheen hieno!
Noh ehkä vähän. Ja mun toinen modi minkä oon tehny loppuun asti.Maankääntäjä kirjoitti:Etupainoteline hieman liian pieni.?
Muuten todella komea ekaksi (?) modiksi.
Se ei haluu pois et vois kinuta noita.Simppa kirjoitti:Sul on vast 3 ediittiä ja muil ehk joku 6 ellei enemmän?
Hemmetin ruma.Vapo_ kirjoitti:Mitäs sanotte?
HAISTA SINÄ VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kokeile ite tehä samat mitä tänne on laitettu,kato saatana kaikki sivut ennenkö tuut tänne aukoon päätä. Vitun es tölkki....Farmari6400 kirjoitti:laitatte tänne vaa jotai rattoreita jossa on lisätty 1 valo ja siinä oli kaikki onko mitä järkiä????=???????=/(&%!!!!!!!11![]()
![]()
![]()
11111?
Tässä näkee että tekään ette kestä kritiikkiä... Ainoa oikeasti hieno on kyllä kieltämättä tuo sun vipatti, mutta tuo syklooni on kyllä aika kauhia.testom kirjoitti:HAISTA SINÄ VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kokeile ite tehä samat mitä tänne on laitettu,kato saatana kaikki sivut ennenkö tuut tänne aukoon päätä. Vitun es tölkki....Farmari6400 kirjoitti:laitatte tänne vaa jotai rattoreita jossa on lisätty 1 valo ja siinä oli kaikki onko mitä järkiä????=???????=/(&%!!!!!!!11 11111?![]()
EI mulla muuta....
No kiitos!! Mutta kun tuo farmari6400 jauhaa samaa paskaa mitä kaikki muutkin on laittanu niin rupiaa pikkuhiljaan tuleen korvista ulos....Farmari99 kirjoitti:Tässä näkee että tekään ette kestä kritiikkiä... Ainoa oikeasti hieno on kyllä kieltämättä tuo sun vipatti, mutta tuo syklooni on kyllä aika kauhia.testom kirjoitti:HAISTA SINÄ VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kokeile ite tehä samat mitä tänne on laitettu,kato saatana kaikki sivut ennenkö tuut tänne aukoon päätä. Vitun es tölkki....Farmari6400 kirjoitti:laitatte tänne vaa jotai rattoreita jossa on lisätty 1 valo ja siinä oli kaikki onko mitä järkiä????=???????=/(&%!!!!!!!11 11111?![]()
EI mulla muuta....
Nii ja sitte ohan tietnki nuo Juuperin ediitit hienoja.
Kiitos! Ja aika hyvä nimi olis mutta pitäs toi v kin saaha siihen.Casemx120 kirjoitti:Ton kyl ymmärtää..Ku jotku urpot tulee jauhaa paskaa yv:llä..
Komee vipatti!
Edit:Tosta tiimin nimestä tulis:Juuperinmetalli jos v ois pois.
MEGA kirjoitti:Tommonen
No, käyn lataamassa.Vapo_ kirjoitti:Käy kattoon tuolta korjaamosta.