En mä edes tapelluJeppe kirjoitti:On muuten hienoa kuinka helvetin helposti saatte tappelun aikaseksi.

En mä edes tapelluJeppe kirjoitti:On muuten hienoa kuinka helvetin helposti saatte tappelun aikaseksi.
No juu ehkei tuo iha totta ole ku kuulin vaan tommosen jutun. Ei ehk pitäs uskoo kaikkee mitä kuulee.Galaxeri kirjoitti:En mä edes tapelluJeppe kirjoitti:On muuten hienoa kuinka helvetin helposti saatte tappelun aikaseksi.Kunhan yritin saada ton yhen tajuamaan, että kaikkee ei tarvii huudella täällä, mitä päästään keksii.
Näin juuri, enkä edes ääntä ehtinyt korottaa !McNoitti kirjoitti:Joo tää mikää tappelu ollu, kai(?), senkus keskustelimme pihkapalleista ja nykyopetuksen tasosta asiallisella äänensävyllä.
Hyvä syy laittaa poruukka bänneille.Ezmo kirjoitti:Koska nyt on joulurauha, niin seuraava riitaa haastava lähtee kovennetulle kuukauden bannille.
Valmet 755 kirjoitti:Mietin tässä tuon GoPron asennusta ja aattelin kysyä, että liimaisinko sen kypärään lipan pohjaan vaiko poskeen?![]()
Eikös se ole vähän kolhualtis siinä poskessa?Miten itse olette niitä asentaneet? Entä kun siinä lätkässä on se liima, niin kun sen puhaltaa föönillä irti, saako sitä enää liimattua uudelleen kiinni?
Mulla se on kypärän oikees kyljes. Mazdan kojelaudas oli tarrakiinnike, sen sain irti vaan reunoista puukolla vähän nitkuttelemalla ja sit nostamalla pois ja äkkiä kypärän kylkeen kiinni. Hyvin on kypäräs pysyny.Valmet 755 kirjoitti:Mietin tässä tuon GoPron asennusta ja aattelin kysyä, että liimaisinko sen kypärään lipan pohjaan vaiko poskeen?![]()
Eikös se ole vähän kolhualtis siinä poskessa?Miten itse olette niitä asentaneet? Entä kun siinä lätkässä on se liima, niin kun sen puhaltaa föönillä irti, saako sitä enää liimattua uudelleen kiinni?
Kyllä se irti saadaan föönämällä.Valmet 755 kirjoitti:Mietin tässä tuon GoPron asennusta ja aattelin kysyä, että liimaisinko sen kypärään lipan pohjaan vaiko poskeen?![]()
Mulla on mopossa 1 tollane ja näkee aika hyvin.Ukkomezzo kirjoitti:Joo, luin ton saman uutisen. Sanattomaks vetää nää uutiset..
Tekeekhän näil mitää? Nää ois siistimmät aakkosen katolla kun mitkää ämpärin pohjat, ei erottuis niin paljoo. Ja aika halvat.![]()
http://www.jussinmaki.net/verkkokauppa/ ... -4447-644/
Mopossa lisäpitkä?Auramies kirjoitti:Mulla on mopossa 1 tollane ja näkee aika hyvin.Ukkomezzo kirjoitti:Joo, luin ton saman uutisen. Sanattomaks vetää nää uutiset..
Tekeekhän näil mitää? Nää ois siistimmät aakkosen katolla kun mitkää ämpärin pohjat, ei erottuis niin paljoo. Ja aika halvat.![]()
http://www.jussinmaki.net/verkkokauppa/ ... -4447-644/
Pyöreet ehottomast, paljon nätimmätkii.sutki kirjoitti:Mun mielestä kannattas ihan pyöreät laittaa kun niissä yleensä on hyvä valo.