Mutta komee voorti.

No ei sitte olisi ollu hätää. Pistin muuten kokeeksi TW-10:n ja keltaisen 705:n tilaukseen automodelsilta. Pikkasen yllätyin siitä, että näkyvillä olevat hinnat on verottomia ja alvi tulee vielä kaiken päälle.Neliveto kirjoitti:Noo jos ei olisi niitä enää siellä ollu niin olisit saanu tulla hakemahan multa sen toisen sinisenurakkamies kirjoitti:Kalustoa lisätty sinisellä ja valkoisella 705:lla. Onneksi isäukko kerkes Konerenkaaseen, ennen kuin Neliveto tyhjäs koko kaupan. Vielä keltainen tilaukseen ja reisu Valtralle hakemaan punainen, niin on värisuora kasassa.
Ei kai? En oo varma mutta jossakin laissa taidetaan määrätä että hinnat on ilmoitettava verollisena. Tuli vaan kummasti lisähintaa niilleurakkamies kirjoitti:No ei sitte olisi ollu hätää. Pistin muuten kokeeksi TW-10:n ja keltaisen 705:n tilaukseen automodelsilta. Pikkasen yllätyin siitä, että näkyvillä olevat hinnat on verottomia ja alvi tulee vielä kaiken päälle.Neliveto kirjoitti:Noo jos ei olisi niitä enää siellä ollu niin olisit saanu tulla hakemahan multa sen toisen sinisenurakkamies kirjoitti:Kalustoa lisätty sinisellä ja valkoisella 705:lla. Onneksi isäukko kerkes Konerenkaaseen, ennen kuin Neliveto tyhjäs koko kaupan. Vielä keltainen tilaukseen ja reisu Valtralle hakemaan punainen, niin on värisuora kasassa.
Mun moka ei se vissiin ollukkaan niin kun rupesin laskemaan uudestaan. Oli vain ilmoitettu vittumaisesti loppusumma.Neliveto kirjoitti: Ei kai? En oo varma mutta jossakin laissa taidetaan määrätä että hinnat on ilmoitettava verollisena. Tuli vaan kummasti lisähintaa niille![]()
Ja joo tommonen 5610 kyllä kelpais
Mulla on melkein vastaava, vain se ero että 7610. Ollut muutaman vuoden.Traktorimies_ kirjoitti:Tuollasen, Ford 5610 Gen1 sain tänä vuonna pukilta. Tuossahan on siis avattavat ovet ja etupaino on irrotettavaa mallia, myös toisistaan. Ja valmistaja on Marge Models.![]()
Tollanen tuli isännälle ja minulle!AnaheimDucks (FIN) kirjoitti:Jaa no, tommosen kävin hommaa jouluks.
Juu mullakin on 7610 2wd, mutta se on MK 2:sen hytillä.sutki kirjoitti:Mulla on melkein vastaava, vain se ero että 7610. Ollut muutaman vuoden.Traktorimies_ kirjoitti:Tuollasen, Ford 5610 Gen1 sain tänä vuonna pukilta. Tuossahan on siis avattavat ovet ja etupaino on irrotettavaa mallia, myös toisistaan. Ja valmistaja on Marge Models.![]()
Ja tosiaan tommosen isä meni sitten mulle ostamaan.Mieluisempi olisi kyllä ollut vanha kunnon kanttilamppu, kun kerta emekin meni ostamaan.
Tuntuu olevan, serkkukii sai tollasen.muhka kirjoitti:Toi on siis joku hitti toi 705
Niin kai ja ennen kaikkea sopivan hintainen verrattuna muihin.muhka kirjoitti:Toi on siis joku hitti toi 705
Onko tuo joku Dickie merkiltään? En oo tainnu ennemmin kuullakkaan.urakkamies kirjoitti:http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Claa ... m?ca=6&w=3
Siittä klaassi jollekkin.
www.modelmakershop.com Sieltä katos semmone kaanian toplinen katolle laitettava teline, missä oli 2 miseliin ukkoa ja sitte 4 pyöreää valoa.casepuma kirjoitti:Mistä sais valoja ja muita osia nuihin pienoismalleihin. Kertokaa mielellään nopeasti