huippi kirjoitti:Tulin 40min sitte sisälle ku pärräsin tos tiellä pv:llä...Ei oo mopo korttia eikä rekkaria pevus
.
Onneks on hiljanen tie ettei kulje fobbia.

huippi kirjoitti:Tulin 40min sitte sisälle ku pärräsin tos tiellä pv:llä...Ei oo mopo korttia eikä rekkaria pevus
.
Onneks on hiljanen tie ettei kulje fobbia.
Joulu meni jo!Meikäläine kirjoitti:Hyvät joulut kaikil tasapuolisest!
No nii kyllä on.Tepa00 kirjoitti:Ai mitenniin, onhan nyt sentään vielä itse Joulupäivä
Ite sain lumia 625 ja pirun hyvä on! (tähä asti)Ohtonen kirjoitti:On tää uus känny kyllä näppärä.Malta etes nukkumaan ruveta ku nettiä selailee, on wlani kautta verkos nii pirun nopsaa toimii.
Ite san Galaxy Core plus. Just sopiva kokonen näyttöhi.Vapo_ kirjoitti:Ite sain lumia 625 ja pirun hyvä on! (tähä asti)Ohtonen kirjoitti:On tää uus känny kyllä näppärä.Malta etes nukkumaan ruveta ku nettiä selailee, on wlani kautta verkos nii pirun nopsaa toimii.
Ootsä kans Jarski aika pelle... Sitä ollaan isoakin konemiestä sätissä, mutta tosielämässä ees työntövarren pidentäminen ei onnistu.Hitekki kirjoitti:En!!11!1 ootin että siä tuut pelaa viel, mutta ei näkyny.Juissiplayer kirjoitti:Hitekki, menikkö nukkuu eilisten pelien jälkee?![]()
![]()
nii ja pepsi max on paras + rattorimiesten rupattelut keskustelu facesWallubesti kirjoitti:mä: mikä mappi????????sano
Hitekki: emt 2,20h
Mä: sano sen nimi
Hitekki:mikä vitu nimi
Mä: SEN MAPIN VITU ÄÄLIÖ
Hitekki: minkä mapin?
Hitekki: 29min
Mä:NO SEN MITÄ LATTAAt
ookkonää oikeesti noi vitu tyhmä
Hitekki: häh?
E: Ja wallupestikseni, emmää oikiasti mitää mappia ladannu. Sanoin vaa numeroit etei tarvinu pelata MP. .D..d.D:D::D.d.D:Dd
Jouluyö paras yö.
Aecel kirjoitti:Ootsä kans Jarski aika pelle... Sitä ollaan isoakin konemiestä sätissä, mutta tosielämässä ees työntövarren pidentäminen ei onnistu.
Tällänen mieltäni vaivannu avautuminen tähän.
Mukavaa Joolupäivää! T: Aecel.
+1Suomi mies kirjoitti:Jos totta puhutaan ni puolet tän foorumin väestä traktoria käynnistänykkään.
Eilen oli jouluaatto, eikä joulu. Pejantaina voit sanoa, että joulu meni jo, eihän juhannuskaan lopu perjantaina.Maankääntäjä kirjoitti:Joulu meni jo!Meikäläine kirjoitti:Hyvät joulut kaikil tasapuolisest!
Juu, katoin Wikipediasta sitten tarkemman määrityksen. Mun moka.Ezmo kirjoitti:Eilen oli jouluaatto, eikä joulu. Pejantaina voit sanoa, että joulu meni jo, eihän juhannuskaan lopu perjantaina.Maankääntäjä kirjoitti:Joulu meni jo!Meikäläine kirjoitti:Hyvät joulut kaikil tasapuolisest!
Mää sain kans Core plussan, hyvä vehje tuntuu olevan, mut mul on kyl nopeempi kun ei sotke sitä wlanii. Toi meitin wlani on aivan täyttä paskaa.Ohtonen kirjoitti:Ite san Galaxy Core plus. Just sopiva kokonen näyttöhi.Vapo_ kirjoitti:Ite sain lumia 625 ja pirun hyvä on! (tähä asti)Ohtonen kirjoitti:On tää uus känny kyllä näppärä.Malta etes nukkumaan ruveta ku nettiä selailee, on wlani kautta verkos nii pirun nopsaa toimii.
E. Nii ja porukat sai vielä Tabletin, hyvä kattella nettikonetta isäntä tokas ekana.
Missä pussissa oot eläny?Maankääntäjä kirjoitti:Juu, katoin Wikipediasta sitten tarkemman määrityksen. Mun moka.Ezmo kirjoitti: Eilen oli jouluaatto, eikä joulu. Pejantaina voit sanoa, että joulu meni jo, eihän juhannuskaan lopu perjantaina.
Tämmösessa S-Marketin 15 centin muovikassissa.Ezmo kirjoitti:Missä pussissa oot eläny?Maankääntäjä kirjoitti:Juu, katoin Wikipediasta sitten tarkemman määrityksen. Mun moka.Ezmo kirjoitti: Eilen oli jouluaatto, eikä joulu. Pejantaina voit sanoa, että joulu meni jo, eihän juhannuskaan lopu perjantaina.
Mäki repesin, jumalauta hitekki esittää konemiestä vaikka tosielämäs omistaa vain pelkän stiikan ruohonleikkurin.TeemuK kirjoitti:Aecel kirjoitti:Ootsä kans Jarski aika pelle... Sitä ollaan isoakin konemiestä sätissä, mutta tosielämässä ees työntövarren pidentäminen ei onnistu.
Mukavaa Joolupäivää! T: Aecel.![]()
Eiks sil ollu joku massikkaki joka onsen enon???????Verkku kirjoitti:Mäki repesin, jumalauta hitekki esittää konemiestä vaikka tosielämäs omistaa vain pelkän stiikan ruohonleikkurin.TeemuK kirjoitti:Aecel kirjoitti:Ootsä kans Jarski aika pelle... Sitä ollaan isoakin konemiestä sätissä, mutta tosielämässä ees työntövarren pidentäminen ei onnistu.
Mukavaa Joolupäivää! T: Aecel.![]()