 Ekan kerran ku sillä ajon nii ajattelin ,että tuota parempaa rattoria ei oo. Sitte ajoin ekaa kertaa 605 nii vaihtu heti lempirattori valmettii. Ja sitte ku pääsin 390 ja 4255 rattii nii oltii pitkään massikan miehiä..
 Ekan kerran ku sillä ajon nii ajattelin ,että tuota parempaa rattoria ei oo. Sitte ajoin ekaa kertaa 605 nii vaihtu heti lempirattori valmettii. Ja sitte ku pääsin 390 ja 4255 rattii nii oltii pitkään massikan miehiä.. 
 Ekan kerran ku sillä ajon nii ajattelin ,että tuota parempaa rattoria ei oo. Sitte ajoin ekaa kertaa 605 nii vaihtu heti lempirattori valmettii. Ja sitte ku pääsin 390 ja 4255 rattii nii oltii pitkään massikan miehiä..
 Ekan kerran ku sillä ajon nii ajattelin ,että tuota parempaa rattoria ei oo. Sitte ajoin ekaa kertaa 605 nii vaihtu heti lempirattori valmettii. Ja sitte ku pääsin 390 ja 4255 rattii nii oltii pitkään massikan miehiä.. 


 <<Kiitokset N141H
 <<Kiitokset N141H





 Sillä tuli koko nuoruus ajettua, ja oli pojjaat kuule hyvä ajaa. 6-lovinen loota ja sopivasti voimaa (vähän liikaakin syöttöä pumpussa, kun kytkin vaihdettiin 3 kertaa
  Sillä tuli koko nuoruus ajettua, ja oli pojjaat kuule hyvä ajaa. 6-lovinen loota ja sopivasti voimaa (vähän liikaakin syöttöä pumpussa, kun kytkin vaihdettiin 3 kertaa  ) Se oli ns. peltojen Mersu siihen aikaan
) Se oli ns. peltojen Mersu siihen aikaan  Niin ja tärkein pikkupojan korvaan, eli 3 tuuman rosteri putki, holsetin turbo (mallia en enää muista) ja vaihdetta vaihtaessa jumalaton vinkasu
 Niin ja tärkein pikkupojan korvaan, eli 3 tuuman rosteri putki, holsetin turbo (mallia en enää muista) ja vaihdetta vaihtaessa jumalaton vinkasu  Meinas aina lirahtaa löysät housuun, kun kuullosti niin mahtavalta. Nykyään ei jaksais moista kuunnella
 Meinas aina lirahtaa löysät housuun, kun kuullosti niin mahtavalta. Nykyään ei jaksais moista kuunnella 




 -En säker kompis!
         -En säker kompis!:3 Kyllä sitä melkein ennemmin turbon ulinaa kuuntelee kun Valmetin perää.:3Cummins- kirjoitti:Ikää taisi olla 4 vuotta ja Deutz-Fahr DX 4.70Sillä tuli koko nuoruus ajettua, ja oli pojjaat kuule hyvä ajaa. 6-lovinen loota ja sopivasti voimaa (vähän liikaakin syöttöä pumpussa, kun kytkin vaihdettiin 3 kertaa
) Se oli ns. peltojen Mersu siihen aikaan
Niin ja tärkein pikkupojan korvaan, eli 3 tuuman rosteri putki, holsetin turbo (mallia en enää muista) ja vaihdetta vaihtaessa jumalaton vinkasu
Meinas aina lirahtaa löysät housuun, kun kuullosti niin mahtavalta. Nykyään ei jaksais moista kuunnella
 
 

