Ai ai, jotain niin kaunista.Tepa00 kirjoitti:
Kannatan!Valtra_mies kirjoitti: Oisko ton 6800 jälkeen projektiks joku uuden mallin T - Sarjalainen?
685xl natikka olis kyllä sulle hyvä rojekti. Multa saisit tekstuureja mielin määrin ku semmonen pihasta löytyy.Tepa00 kirjoitti:Ei T, mutta N143 Unlimited olisJa joku vois nakata linkkiä siihe kärsseri painepesurii tähä 13 nii saa vähä putsata ny ku kerra paskaa o pitki raktoria
E: Ei tarvi enää
Tai joku 956XL Natikka.Verkku kirjoitti:685xl natikka olis kyllä sulle hyvä rojekti. Multa saisit tekstuureja mielin määrin ku semmonen pihasta löytyy.Tepa00 kirjoitti:Ei T, mutta N143 Unlimited olisJa joku vois nakata linkkiä siihe kärsseri painepesurii tähä 13 nii saa vähä putsata ny ku kerra paskaa o pitki raktoria
Tai joku muu xl kopilla oleva.fordmies4610 kirjoitti:Tai joku 956XL Natikka.Verkku kirjoitti:685xl natikka olis kyllä sulle hyvä rojekti. Multa saisit tekstuureja mielin määrin ku semmonen pihasta löytyy.Tepa00 kirjoitti:Ei T, mutta N143 Unlimited olisJa joku vois nakata linkkiä siihe kärsseri painepesurii tähä 13 nii saa vähä putsata ny ku kerra paskaa o pitki raktoria
Eikös Tele tehny muttet kumminkaa oo viel saanu sitä hyttiä?Pelaruzi kirjoitti:Jos joku osaava tekis mulle XL hytin nii saisin tuon 685xl nokan siihe. Joka o verkun kuvista tehty.
E: Eiku olikoha joku tehnykki jo sellasen hytin mulle?
Eiku N163!!Simppa kirjoitti:Eikös Tele tehny muttet kumminkaa oo viel saanu sitä hyttiä?Pelaruzi kirjoitti:Jos joku osaava tekis mulle XL hytin nii saisin tuon 685xl nokan siihe. Joka o verkun kuvista tehty.
E: Eiku olikoha joku tehnykki jo sellasen hytin mulle?
Tepa joo N143! Se on just yks mun "unelma" malleista
1455XLfordmies4610 kirjoitti:Tai joku 956XL Natikka.Verkku kirjoitti:685xl natikka olis kyllä sulle hyvä rojekti. Multa saisit tekstuureja mielin määrin ku semmonen pihasta löytyy.Tepa00 kirjoitti:Ei T, mutta N143 Unlimited olisJa joku vois nakata linkkiä siihe kärsseri painepesurii tähä 13 nii saa vähä putsata ny ku kerra paskaa o pitki raktoria
Niin ja ku niillä ole rakenteellisesti mitään eroa! Sama tekeekö sit 163 vai 143.Pelaruzi kirjoitti:N163 onjoännä teheny, miks toista.