


Pistä rohkeasti vain se nolla siihen eteen 0,2bar. Opelin 2.0 Ne menee lähelle 300hp 0.8 paineilla.Wiuwe^ kirjoitti:Saakelin kuskinhommat, menee unirytmit ihan sekasinMutjoo pääsin ajaa kaverin Seattia, 240hv 1.8 turbobensa
Ahdot 2bar
Ja tuohan ei ollut vakio..Ezmo kirjoitti:Pistä rohkeasti vain se nolla siihen eteen 0,2bar. Opelin 2.0 Ne menee lähelle 300hp 0.8 paineilla.Wiuwe^ kirjoitti:Saakelin kuskinhommat, menee unirytmit ihan sekasinMutjoo pääsin ajaa kaverin Seattia, 240hv 1.8 turbobensa
Ahdot 2bar
Derbit ja sen tytärmerkit on tunnettu "metroverkko" tyyppisistä sähkörakenteista joissa ainaki oli useita sähkökytkimiä (valopuola & jännitteensäädin..?) jotka vanhetessaan himmentää valojen kirkautta kun virta laskee..Kobelco kirjoitti:Mikä mopossa kun valot on toiminu ennen normaalisti, mutta nyt valoteho on laskenut niin että sillä ei nää mitään. Kun lataa akun auttaa jonkin aikaa. Oisko joku paikka menny rikki vai?
No vaikka ei ois vakio niin 250hp saa 1.2 barin ahdoilla tosta 1.8Tstä jos on lastu ja mitään muuta siihen ei kannata laittaa jos haluaa n. 220hp... Tietty helpottais mikä Seatti olis kun sielläkin ton 1.8 versiot vaihdellu...Wiuwe^ kirjoitti:Ja tuohan ei ollut vakio..Ezmo kirjoitti:Pistä rohkeasti vain se nolla siihen eteen 0,2bar. Opelin 2.0 Ne menee lähelle 300hp 0.8 paineilla.Wiuwe^ kirjoitti:Saakelin kuskinhommat, menee unirytmit ihan sekasinMutjoo pääsin ajaa kaverin Seattia, 240hv 1.8 turbobensa
Ahdot 2bar
Miks nää perut sen??? Pistä vaa jonku romun sinne...Pelaruzi kirjoitti:Kukas sen mun luukun oikeen ottaa ku peruun sen, eikä admino oo vaihtanu sitä vielä? Kuitenki 4päivän päästä.
Sielä on tappelu käynnissä luukusta. Tarvittais vaa tuomari.Pelaruzi kirjoitti:Kukas sen mun luukun oikeen ottaa ku peruun sen, eikä admino oo vaihtanu sitä vielä? Kuitenki 4päivän päästä.
GTS-T R33 Skylinestä 0,8bar vajaa 400 heppaa.Killerhangar kirjoitti:No vaikka ei ois vakio niin 250hp saa 1.2 barin ahdoilla tosta 1.8Tstä jos on lastu ja mitään muuta siihen ei kannata laittaa jos haluaa n. 220hp... Tietty helpottais mikä Seatti olis kun sielläkin ton 1.8 versiot vaihdellu...Wiuwe^ kirjoitti:Ja tuohan ei ollut vakio..Ezmo kirjoitti: Pistä rohkeasti vain se nolla siihen eteen 0,2bar. Opelin 2.0 Ne menee lähelle 300hp 0.8 paineilla.
Yhessä vaiheessa oli pohdinnassa tommonen 1u Ocu tuolla samasella koneella ja samalla tuli haettua vähä tietoa noista rajoista kun oma budjetti ei kestä uutta myllyä joka vitun kuukausi, notta anteeks nyt vaan.... 2 baria sitäpaitti on aika vitusti. Tiedä varmaan ketään ketä käyttää sellasia ahtoja käyttiksissä. Ton 1.8Tn budjettiviritys kun rajottuu lastuun ja ehkä isompaan ahtimeen, muuten saakin lompakossa olla ihan kivasti tuohta.... Sitäpaitti Teemu varmaa tietää että kun on yks VAGin 1.8t-kone niitä ei muita ole. On virittäny Skodan tai Audin tai VW 1.8T, osaa virittää muidenkin VAGilaisten 1.8Ttä. Niissä vaan vaihtuu tehot ihan merkittäinkin. Että sen takia Seatin malli ja vm ois kiva saada niin osais pohtia...TeemuK kirjoitti:Killerillä puhuu kokemus seatin virityksestä vai netistäkö hait tietoa taas?
![]() | Lataa tästä... |
RB26 käytetään GT-R.Killerhangar kirjoitti:Temeksi, vakiomyllyllä vaiko vaihdetulla? Että RB25 vai RB26?Joku meinaan joskus puhu että RB25 vaatii 26seen verrattuna vähän rankempia ahtoja, satavarma en oo. Lisäks tupla vai sinkkuahdot?