Jorolan tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos. :)
Nepa
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Nepa
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Jorolan tila

Viesti Kirjoittaja Nepa »

Moi olen Järvisen Mikko täältä Jorolasta olen 19 vuotta vanha.Minulla on peltoa noin 100 hehtaaria ja metsää 40 hehtaaria.Sain tilan isältäni joka jäi eläkkeelle puolivuotta sitten.Rakensin sitten uuden navetan kun vanha oli jo niin huonossa kunnossa.Kaverini Juho käy aina auttamassa minua tilan hommissa.
Tilan koneisiin kuuluu:Valtra T140,Valmet 6400 ja Valmet 805. Minulla ei ole omaa puimuria vaan naapuri käy aina puimassa.

PÄIVITYS 1
Karhottamista.

Kuva
Kuva
Kuva
Ja sitten kotiin päin
Kuva

Ensi päivityksessä on sitten paalaamista.
Kuva <- Fontista kiitos Zetor 6211:lle.
jfman
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Waseliini
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Viesti:

Re: Jorolan tila

Viesti Kirjoittaja jfman »

Komiaa!
Kuva<-----Zetor 6211
Ei riemulla ku valtralla ajaa