Oon samalla ku oon räpsiny näitä kuvia niin kuvannu pientä pätkää niiden pitäisi olla YouTubessa tämän viikon aikanamaon kirjoitti:Teeppäs seuraavaksi video päivitys.
POISTAKAA!
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.

-
- Kielet: suomi
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Re: Perätila
-
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Venäjä, Saksa, Espanja
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuomas (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Seuraan ehottomasti!!! 

-
-
-
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Venäjä, Saksa, Espanja
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuomas (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Edelleen hyvää enkä lopeta seuraamista. 

-
moro vuan!
Siinnä talvi kin vierähti enkä syksyn kynnöistä ehtiny paljon kuvii räpsiä enkä kyllä ehtinyt paljon kyntääkkään ku män polovi umpio hevon pas#aks ku lehemä potkas. Ja oli jo lumi tullu maahan ku siitä toivuin. Juu mutta jatketaas äestyksen merkeissä.
Aini tuli tos talaven aikana ostettua uus Valtra T140 tuolta oulun valtra liikkeestä.
Siinnä talvi kin vierähti enkä syksyn kynnöistä ehtiny paljon kuvii räpsiä enkä kyllä ehtinyt paljon kyntääkkään ku män polovi umpio hevon pas#aks ku lehemä potkas. Ja oli jo lumi tullu maahan ku siitä toivuin. Juu mutta jatketaas äestyksen merkeissä.
Aini tuli tos talaven aikana ostettua uus Valtra T140 tuolta oulun valtra liikkeestä.
-
- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Hienoa! Onkos sulla T140 EK? Multa sai halvalla.
-