Samaa mieltä! Ja Fentti on kanssa tosi komia.Simppa kirjoitti:Oikeanpuolimmaisesta foordistä tykkään!

Samaa mieltä! Ja Fentti on kanssa tosi komia.Simppa kirjoitti:Oikeanpuolimmaisesta foordistä tykkään!

!!11!!!!11!!11!11!!!!
  !!11!!!!11!!11!11!!!!
Mitäh?! EI karvanoppia ja wundereita eikä rosteriakaanFordmies54 kirjoitti:Tämmöne.

Nyt oli kyllä pettymys
  Nyt oli kyllä pettymys   

Kiitos.Juissiplayer kirjoitti:Komia Hiivatti! Paljos sait noi komeesta?
 Melkeen kymmen tonttua tuosta sai, ostaessa oli muutaman tonnin halvempi..
 Melkeen kymmen tonttua tuosta sai, ostaessa oli muutaman tonnin halvempi..  
Emmää tiiä, Reiskan modi päkis se tuli, ku pelattiin MP..Neliveto kirjoitti: Ja tuosta Hitekin Fiiusta että onko jaossa?

Se on kylläkin mun tekemä, joskus kauan kauan sitten.Fini kirjoitti:Näyttäs jotenki Opelmanin takapotku fiiatilt toi Hitekin editoima?

Sama.maatila kirjoitti:Komia viijjatti. Ainaki tuo alkuperänen versio kiinnostais.

Onko tämä tuo sama?Meikäläine kirjoitti:Sama.maatila kirjoitti:Komia viijjatti. Ainaki tuo alkuperänen versio kiinnostais.
Oon koittanu ettii sitä alkuperäst versioo mut ei oo löytyny.
Juu mut oon ettiny sitä mis ei oo eekoot.Hitekki kirjoitti:Onko tämä tuo sama?Meikäläine kirjoitti:Sama.maatila kirjoitti:Komia viijjatti. Ainaki tuo alkuperänen versio kiinnostais.
Oon koittanu ettii sitä alkuperäst versioo mut ei oo löytyny.
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 207&t=9550

Takavanne on Opelmanin fiiatista.. Urakkamiehen modelli...Fini kirjoitti:Näyttäs jotenki Opelmanin takapotku fiiatilt toi Hitekin editoima?