Juu mulla oli entisella koneella sama homma =( En tiää mikä sille tuli ja miten sai pois sen vian..jiiikoo kirjoitti:Mikä on ku winrar ei anna purkaa tiedostoja tulee vaan semmonen juttu jossa lukee et määritettyä tiedostoa ei löydy![]()
Se on kai yksityinen mappi..RainBow kirjoitti:Löytäskö kukaan Vogelsberg map:in latauslinkuraa?
Tällasesta ois kyse...
katteleppa täältä! Kuvat ei taida näkyä enää..ropsutv kirjoitti:Mistä löytäs hirveen ison silage auman?Oon ehtiny jo UK:sta.Tuloksetta.
Siirrä se koko garage tiedostoo kerralla ette erikseen niitä rakennuksia.Mattimies_ kirjoitti:Miten voin muutta sitä mihin koneet tulee,kun ostaa.Siirsin sen Fendt Stationin kaikki ne krääsät,ja ne rinkulat ja sen toisen hallin,mutta ne koneet ilmestyy sinne vanhalle paikalle??Apua?
Importasit ne väärään kohtaan valitse siit sen eturenkaan alavalikosta se toinen.jiiikoo kirjoitti:Mites ku minä pisti raktoriini uudet renkaat eteen ja ne kääntyy hyvin mut ei pyöri missä vika
Sun pitää siihen drivenode kohtaan laittaa se oikee indeks numero.jiiikoo kirjoitti:Mites ku minä pisti raktoriini uudet renkaat eteen ja ne kääntyy hyvin mut ei pyöri missä vika
Sen ku avaat sen XML.tiedoston nii ne on heti ensimmäisiä riviä missä on ne renkaan jutut.jiiikoo kirjoitti:Joo kiitos pitää koittaa
Edit: EN löydä noita mistaan missä ne on ku oon käyny läpi giantsit ja notebadit![]()
Mitä sää noita muokkailet jos renkaat ei pyörii! Et oo liittäny sitä uutta renkasta Giantsissa siihe vanhaan. Jos oot niin oot liittänyt sen varmaan siihe ekaan kansioon, vaan avaa esim fronteheel_ sit siinä tulee ehkä kaks muuta kansioo vaikka tire ja frontfender ni liitä se siihe tireen ni sit pyörii. P*skasti selitetty mut yritä.jiiikoo kirjoitti:Siiis noita punasella rajattujako mun pitää muuttaa: http://www.aijaa.com/v.php?i=6149601.jpg![]()
Ei vaan tunnu milläään oikeeaa löytyvän
Savut on kyllä xml tietostossajiiikoo kirjoitti:Minusta ois hyvä semmonen giants tutoSiellä neuvottas just noi renkaat
vilkut, valot, savut..... jne....