Elikkäs minä teen modellin ja turbous22 ettii textuurit

Tää on moto. Sä teet ajokonettafergu135 kirjoitti:elikkä ei mun tarvi tehä omaa ku tämmönen tulee
Se kyllä laittaa ne penkkiin.LadaMies kirjoitti:Mutta eihän noi vivut oo voin tossa ajotietokoneen sivuilla!!! Neon penkissä kiinni![]()
Katos vähä tarkemmin tota ekaa kuvaa....mns12 kirjoitti:Ne on siin penki käsituen kärjessä! ja Tonne hyttiin pitäs päästä tosta karhu kalja paketin kohtaa ulos ja sisään
Olin sanomassa samaa..Valtra6250 kirjoitti:Kaljaa ja tupakkaa
Hiton komee ponsse.fergu135 kirjoitti:päivitysttä![]()
Ei kuvia lainauksiin. Kiitos.turbous22 kirjoitti:hiton komee ponssefergu135 kirjoitti:päivitysttä ;)
Niin... eikä tarvi päivitellä omia kuvia toisen aiheeseenakiky kirjoitti:Ei kuvia lainauksiin. Kiitos.turbous22 kirjoitti:hiton komee ponssefergu135 kirjoitti:päivitysttä![]()
Niin hyvä pointti, tämä aihehan on varattu tuolle motolle. Fergu voi tehdä buffalostaan oman aiheen. :) Kun ette ilmeisesti edes kimpassa tee näitä.ValtraN111 kirjoitti:Niin... eikä tarvi päivitellä omia kuvia toisen aiheeseen :roll:
No voihan joku yksityinen polttoo siellä hytissä mutta tuskin minkään firman laitteiston sisällä poltetaMotokuski kirjoitti:Ja ihan turhaan ne siellä on. Ei sovi koneet ja viinakset/oluet muutenkaan yhteen. Eikä oo kyllä mukava semmosessakaan hytissä töitä tehä missä on norttia vedetty posket lommolla...