Mä ainaki tunnistin.urakkamies kirjoitti:Ännä varmaan tietää kenen 905.

Mä ainaki tunnistin.urakkamies kirjoitti:Ännä varmaan tietää kenen 905.
Molemmissa kuvissa olevat koneet bongattu monta kertaa.urakkamies kirjoitti:Tähän jää kyllä koukkuun.
Lpr maatalousoppilaitos , tosin menny jo konkkaan . Itse opiskelin tuolla joskus -90 muistaakseni .farmari97 kirjoitti:Nevallen viiminen kuva näyttää niin tutulta. Ettei ois Muurikkala Lappeenranta väliltä?En muista et mitä paikkaa se on.
Emmää usko että se 8400 olis vaihros menny, on se sielä niinkauan ollu. Syksyllä se ainakin oli vielä paskapumpun alustana.XarioN kirjoitti:Nykyäänhän tuola on vielä 720-724 fentti. Varmaan valmetti menny vaihdos?urakkamies kirjoitti:Entisen luokkakaverin tilan vehkeitä, kaks Fenttiä ja 8400.
Se Casetti on ihan asiallisen oloinen peli, varmaan turbotettukin ja malliltaan 845 XL. Kauan seisonu sekin. Kuullu puhuttavan että tuosta talosta on mitään turha yrittää ostaa. Tosiaan postinristintiellä on vaikka mitä nähtävää.urakkamies kirjoitti:On nää mullekkin tuttuja. Tuota kaivurinelikkoa koitettiin ostaa joskus kohta 15 vuotta sitten. Ja toi nelikkokeltuainen kääntyi toissa kesänä toisin päin. Samassa talossa myös Dexteri ja pieni nelikko Case. Harmi kun Postinristintietä ei oo kuukle kulkenu, sielä on kans kaikkea mielenkiintoista.
Näin heti että selvä Kouvolan Valtran liike!Massey_man kirjoitti:
Meien vanha 605 kouvolan valtralla.
Tuttu paikka.Neliveto kirjoitti:![]()