Sitte sinne tulee, että windowsin värimalli on vaihdettu tilapäisesti windowsin perusvärimalliin. Mistä helvetistä mä saan sen takas perusvärimalliksi!

Lataa Gimppiin DDS plugini.traktorimies55 kirjoitti:Miten paint.netillä voi liittää tasoina niinku gimpillä. Meinaan kun gimpillä ei voi muokta dds.
+1 No ei voiskaa. Mulla tuli "HUPS! CHROME EI VASTANNUT."Simppa kirjoitti:Miksikäs mulla ei äsken ottanu yhteyttä finnilään? Sanovaan ettei yhteyt mut muhin sivuihi oli yhteys.
:DDMcNoitti kirjoitti:Tää oli hyvä: http://www.iltasanomat.fi/toosatv/art-1 ... 60213.html
Valmet 705 bongattu!
Rocksmith on vissii iha hyvä peli, jos se nyt virallisesti on "peli". Mahtava idea ainakin.Ezmo kirjoitti:Olipas isänpäivä. Aamulla kauhesti kakkua naamaan ja illalla illalla epätoivoisesti yrittää päästä kokeileen, että pääsis ens vuonna juhlittavaksi.
Ostin bassonkin Rocksmith peliä varten. Enään tarvis pelin ja johdon, jos raskii ostaa.
Vähä "lomilla" , ollu kaikennäköstä kiirettä. Koulus jne.Diesel Power kirjoitti:Missäs sie oot ollu?Jeppe kirjoitti:Hejsan. Täällä taas.
Huomenna pääsöö huristelemaan autokoulun mersulla.Oikein kiva päivä, aamulla matikan koe, yheltä ajotunti, neljältä teoria tunnit. Eikä oikein kehtaa kottiinkaan lähtee, kun vähän reilu tunnin kerkeis olemaan..
Joo-o, jos sitä alkas matikkaa laskemaan, semmoset 15 tehtävää pitäs vähintään tehä, et olis tavotteessa.. Sais sen plussan verran lissää numeroon.
Minkä hintanenarska fs11 kirjoitti:Cittarista kannattaa.