Ette niinSimppa kirjoitti:Ette ole ainoita...Valmet 755 kirjoitti:Samaa mieltä!Hitekki kirjoitti:Komia nokkapumppu ja mappi!

Ette niinSimppa kirjoitti:Ette ole ainoita...Valmet 755 kirjoitti:Samaa mieltä!Hitekki kirjoitti:Komia nokkapumppu ja mappi!

Massikkamies390 kirjoitti:Tee se akselin sylinteri hiirellä laskevaks

Samaarska fs11 kirjoitti:Kattohin eka et mikä terä toi oli mut se oliki kanto.

Ähmmää oo sitä jaksanu tehä...Massikkamies390 kirjoitti:Hieno mappi. Onks lana missä vaiheessa?

<-- Kiitokset Mini20!
<-- Kiitokset Mini20!
Yritetään ainakii.McNoitti kirjoitti:Kyllä on oppinu Merssumies nopiasti jonkunäkösiä räpelmiä tekemään.
Kyllä nää pojat modeja aikaan saa.

Joo, jatkakaa vaa samaan malliin!valamettipekka kirjoitti:Yritetään ainakii.McNoitti kirjoitti:Kyllä on oppinu Merssumies nopiasti jonkunäkösiä räpelmiä tekemään.

<-- Kiitokset Mini20!
<-- Kiitokset Mini20!Ja etkös sä sanonu, että oot Merssumiehen veli? Sitten sun turha tänne kommentoida kun voit sanoo suoraan.McNoitti kirjoitti:Joo, jatkakaa vaa samaan malliin!valamettipekka kirjoitti:Yritetään ainakii.McNoitti kirjoitti:Kyllä on oppinu Merssumies nopiasti jonkunäkösiä räpelmiä tekemään.

Joo, oon mä. Mutta en ole valamettipekan veli, joten kommentoin tänne.traktorimies55 kirjoitti: Ja etkös sä sanonu, että oot Merssumiehen veli? Sitten sun turha tänne kommentoida kun voit sanoo suoraan.
 <-- Kiitokset Mini20!
<-- Kiitokset Mini20!Olen samaa mieltä että veljelle jostain tietystä asiasta on vaikeampi puhua irl kun kirjoittaa se asia. Vaikkei veljiä ookkaan.McNoitti kirjoitti: E: Sitäpaitti näen Merssumiestä senverran harvoin että on helpompaa kommata tänne kuin mennä sen puheille.

<-- Kiitokset Mini20!
<-- Kiitokset Mini20!Sehän se.McNoitti kirjoitti:Onks toi se sama keula mitä ähelsit viikonloppuna?