Täs mä oon yrittäny matkia Nelivedon 5610. Sain piilotettavan etupainon toimimaan (kiitos juuperi!). Juuperin kans funtsataan mite sais napista tomiva pyyhkijä

E: Ja Jerpan voin "vetää" sähköt.

Katos vaan kiitoksia tuostaSynchron kirjoitti:Täs mä oon yrittäny matkia Nelivedon 5610. Sain piilotettavan etupainon toimimaan (kiitos juuperi!). Juuperin kans funtsataan mite sais napista tomiva pyyhkijä. Jos tiedät mite se laitetaan, yyvee. Ei oo mitää helppua, ku yritin.
E: Ja Jerpan voin "vetää" sähköt.
Ei ne ookkaan, mutta niitinpä huvikseni sillä, kun ei ollu muuta.Matias98 kirjoitti:Mite musta tuntuu, että puolustusvoimien valtrat ei oo ihan noissa hommissa?![]()
Mutta komea son ei siitä mihinkään pääse.
Tarkimmat saattaa huomata kans ette oo esikuvansa näköne ku väriltää.jouni247 kirjoitti:Tommone turve valtra.Tarkimmat saattaa tunnistaa mistä otin mallia.
Katos uusiks valmettia.Juissiplayer kirjoitti:Mitä noihin on tehty?
Vitusti parkkeja ainaki.. Säähän voisit väsätä jonku kunnon urakkakoneen vaikka ingamettamalla, ku oot noi hyvä editoimaa.Vapo_ kirjoitti:Katos uusiks valmettia.Juissiplayer kirjoitti:Mitä noihin on tehty?
Oot lisänny vitun rumat valot siihe ja laittanu vitun ruman romi putkenVapo_ kirjoitti:Katos uusiks valmettia.Juissiplayer kirjoitti:Mitä noihin on tehty?
Todellakin VOIMAA.COMurakkamies kirjoitti:Pikkupojille mallia kuinka modi editoidaan ilman miljoonaa rumaa lisäpitkää.
Orikinaali on sitten tämä. http://fs-uk.com/mods/view/24889
Auramies kirjoitti:Tarkimmat saattaa huomata kans ette oo esikuvansa näköne ku väriltää.jouni247 kirjoitti:Tommone turve valtra.Tarkimmat saattaa tunnistaa mistä otin mallia.
Kyllä tolla kelpais turvetta nostella, onko tulossa jakoon?jouni247 kirjoitti:Tein pieniä muutoksia valtraan taas. Mitä oote mieltä?