M620 Profiline ja 16 tonniset tekot. Vähä kivenajoa. Enempää ei voinu kuormaa ottaa ku tossaki oli jo 19 tonnia kuormaa. Tommosta kivee nii motti paino suunnillee 1,7 tonnia.
Jep, on se deutzin kone aika hyvä jos siitä lähetään, meidänki setkas deutzin kone ja hyvin kiskoo isojaki kuormia.mikebirdie kirjoitti:Mikä ihmeen vetokone se Valtra on olevinaan? Valtraa oon kokeillu mutta se ei oo mun kone. Deutzin moottori on paljo sitkeempi vetämään.
Työpaikan 140 Agrotroni ainaki oli pirun laiska kiskomaan, vaikka päälle 7l kone. Alavääntöjä siinä oli hyvin kiskoa kylvinkonetta pienillä kierroksilla, mutta sitte ku tiellä lähti kuorman kans kiihyttämään, niin ei tapahu juurikaan mitää.mikebirdie kirjoitti:Mikä ihmeen vetokone se Valtra on olevinaan? Valtraa oon kokeillu mutta se ei oo mun kone. Deutzin moottori on paljo sitkeempi vetämään.
Miten tämä nyt liittyy mitenkään mihkään? Ja jos et tienny, niin Valtrassa ja Massikassa on sama linnavuorelaanen kone, massikka käyttää vaan eri ohjelmaa.maon kirjoitti:ainakin massika vetää 20 mottisia paree mitää karvoloitten valtra.
Ei ihmekkää ku Massikas on sama kone.maon kirjoitti:ainakin massika vetää 20 mottisia paree mitää karvoloitten valtra.
Koululla Valmetit ja Valtrat kaikki pirun laiskoja, Finski (Valmet 6900 Finlandia) hyytyy pieneenki mäkee tyhjällä maakärryllä, siinä pitäs olla 160 hp (turbotettu ja käännetty sopparuuvistaÄnnä kirjoitti:Työpaikan 140 Agrotroni ainaki oli pirun laiska kiskomaan, vaikka päälle 7l kone. Alavääntöjä siinä oli hyvin kiskoa kylvinkonetta pienillä kierroksilla, mutta sitte ku tiellä lähti kuorman kans kiihyttämään, niin ei tapahu juurikaan mitää.mikebirdie kirjoitti:Mikä ihmeen vetokone se Valtra on olevinaan? Valtraa oon kokeillu mutta se ei oo mun kone. Deutzin moottori on paljo sitkeempi vetämään.
No on se ny jos tunnit vaikuttaa siihen kuinka jaksaa vetää.mikebirdie kirjoitti:Paljokos sillä oli tunteja ajettu?
puhuttiin vetämisestä.Ännä kirjoitti:Miten tämä nyt liittyy mitenkään mihkään? Ja jos et tienny, niin Valtrassa ja Massikassa on sama linnavuorelaanen kone, massikka käyttää vaan eri ohjelmaa.maon kirjoitti:ainakin massika vetää 20 mottisia paree mitää karvoloitten valtra.
3800h siinä oli. On tää kyllä vähä väittelyä, mutta emmä sitä miksikää vetokoneeksi kehuis.mikebirdie kirjoitti:Paljokos sillä oli tunteja ajettu? Ja onhan se paljo pienempi ku toi mun deutzi että noin. Perus väittelyä, että mikä merkki on paras.Vanhat sisut onkin paljo parempia ku nää uuet ku niitä ei osata ees kunnolla säätää ku löpöö menee mutta tehoja ei kuitenkaan tiehen välity ja sitten ne Versut ja perkeleen Direktit...
No niin, Karvolan T-sarjas on perus keppihitekki ja massikas Fentin portaaton(?) Ei tarvi paljo arvata, kummas on enemmä tehohukkaa, vaikka Fentin portaaton onki melekosen kehittyny, muttei se vielä hyötysuhtees pärjää perus rataslaatikolle.maon kirjoitti:puhuttiin vetämisestä.Ännä kirjoitti:Miten tämä nyt liittyy mitenkään mihkään? Ja jos et tienny, niin Valtrassa ja Massikassa on sama linnavuorelaanen kone, massikka käyttää vaan eri ohjelmaa.maon kirjoitti:ainakin massika vetää 20 mottisia paree mitää karvoloitten valtra.![]()
mutta loota on eri.
Etkö tiiä että mitä enemmän ajetaan ja tunteja moottoriin ynnä muihin mekaanisiin laitteisiin tulee nii sitä heikompi siitä tulee. Iha sama mikä merkki tai malli. Kyllä on teilläki heikko vielä tietämys vaikka kuinka konemiehiä ootte olevinanne.XarioN kirjoitti:Ei ihmekkää ku Massikas on sama kone.maon kirjoitti:ainakin massika vetää 20 mottisia paree mitää karvoloitten valtra.
No aika saatanasti saa olla ajettu että vaikuttaa niin merkittävästi tehoihin että sen edes huomaa.mikebirdie kirjoitti:Etkö tiiä että mitä enemmän ajetaan ja tunteja moottoriin ynnä muihin mekaanisiin laitteisiin tulee nii sitä heikompi siitä tulee. Iha sama mikä merkki tai malli. Kyllä on teilläki heikko vielä tietämys vaikka kuinka konemiehiä ootte olevinanne.XarioN kirjoitti:Ei ihmekkää ku Massikas on sama kone.maon kirjoitti:ainakin massika vetää 20 mottisia paree mitää karvoloitten valtra.
Ei tässä mitää tapella ku lopetetaan ajoissa ettei kenellekkää tuu paha mieliNeliveto kirjoitti:Tappelun ainekset ilmassa, odotetaan milloin Jartsun 502 tulee mukaan kuvioihin