Päivitetään tätäkin vähän. Kommentteja?
Muuten hyvä, mutten tunne täältä ketään muuta hyvin ku yhen käyttäjän.Casemx120 kirjoitti:Ei varmaan kannata pyytää enää nimittää,se valittee nitää jokka se tuntee parhaiten luultavasti.Ettei ne jakelis.
Tätä määki,elä ainakaa ota konekuskii,koska joskus kun annoin sille jonku riva ni se jako ja leuhki puolelle voorumille.MrJalli kirjoitti:Suurinta osaa ei kiinnosta testaus pätkääkä, haluavat vaan mapin itelleen ja päästä sillä leuhkimaan.
Komia mappi on kieltämättä.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. Onkohan tää liian suuri..Aleksi321 kirjoitti:Onko tuo tuollainen multiplayer kartta jossa on monta karttaa?
Yks minä en oo ku tällä vorkalla ja en osaa tehä linkkii ¨Casemx120 kirjoitti:Tätä määki,elä ainakaa ota konekuskii,koska joskus kun annoin sille jonku riva ni se jako ja leuhki puolelle voorumille.MrJalli kirjoitti:Suurinta osaa ei kiinnosta testaus pätkääkä, haluavat vaan mapin itelleen ja päästä sillä leuhkimaan.
Komia mappi on kieltämättä.Et on se vaakiva kun kaikki pitää jakkaa..
No siinä tapauksessa minä oon jeesus.komppa.7 kirjoitti:Määki kyllä voin testata.Oon mappaaja.
Älä vittuile.davidb kirjoitti:No siinä tapauksessa minä oon jeesus.komppa.7 kirjoitti:Määki kyllä voin testata.Oon mappaaja.