Mikä vikana?JD3140 kirjoitti:Juissilla on komia ja Hitekin oma ei oikee miellytä...![]()
Kannatan tätä, ettei mitään lisävaloja ja muita hömpötyksiä, joku Ålo kuormainkin on liikaa jos ei oo piilotettava.Matias98 kirjoitti:Komia on!Älä vaan ala laittaan tohon mitään ylimääräsiä lisävaloja, valorautoja sun muita hömpötyksiä.
Väri, renkaat nokka, liian vähä työvaloja.Hitekki kirjoitti:Mikä vikana?JD3140 kirjoitti:Juissilla on komia ja Hitekin oma ei oikee miellytä...![]()
Anteeks mut mitä vittua?JD3140 kirjoitti:Väri, renkaat nokka, liian vähä työvaloja.Hitekki kirjoitti:Mikä vikana?JD3140 kirjoitti:Juissilla on komia ja Hitekin oma ei oikee miellytä...![]()
Kaikilla ei oo samanlainen maku.JD3140 kirjoitti:Väri, renkaat nokka, liian vähä työvaloja.Hitekki kirjoitti:Mikä vikana?JD3140 kirjoitti:Juissilla on komia ja Hitekin oma ei oikee miellytä...![]()
Emminä etunostolaitteita osaa laittaa.Pelaruzi kirjoitti:Vyötärövalot puuttuu ja etunostolaitekki.
Voi olla, mutta oon ottanu ne suoraa siitä sun N141, ja ne oli tommoset.Ännä kirjoitti:Vanteet ainaki o liika valkoset.
Joo, no täytyy koittaa skinata.Ännä kirjoitti:Ookko?No ei se ny oo isoo homma laittaa niihi vähä väriä, tuloo paljo komiampi.
Löytäis kunnon tekstuurin, nii tulis paree. Muttaku paintin värillä oon skinannu.Pelaruzi kirjoitti:Ja rattorin väri ehkä hieman tumma. Ja noi vanteet o aikaki toho esikuvaa nähen liia kirkkaat.'
E: Tossaha oli jo vyötärövalot, en huomannu parkkien alla. =D=D
Iha on kuule valtran värikartasta otettu.Hitekki kirjoitti:Joo, no täytyy koittaa skinata.Ännä kirjoitti:Ookko?No ei se ny oo isoo homma laittaa niihi vähä väriä, tuloo paljo komiampi.E: Tai sitte otin ne vanteen 1102:n N123:sta.
Löytäis kunnon tekstuurin, nii tulis paree. Muttaku paintin värillä oon skinannu.Pelaruzi kirjoitti:Ja rattorin väri ehkä hieman tumma. Ja noi vanteet o aikaki toho esikuvaa nähen liia kirkkaat.'
E: Tossaha oli jo vyötärövalot, en huomannu parkkien alla. =D=D
Ihan samanlaiset?JD3140 kirjoitti:Komiampi ku hitekil!