Mulla oli 7.16 aika ku tuli harjoteltua.Motokuski kirjoitti:ADR-luvat taskussa, intin BECE-teoriakoe läpi yhellä virheellä ja käsittely läpi ajassa 7.50.. Vielä kun inssin pääsis kanssa ekalla läpi niin se olis kuntsarin paikka.

Mulla oli 7.16 aika ku tuli harjoteltua.Motokuski kirjoitti:ADR-luvat taskussa, intin BECE-teoriakoe läpi yhellä virheellä ja käsittely läpi ajassa 7.50.. Vielä kun inssin pääsis kanssa ekalla läpi niin se olis kuntsarin paikka.
Mää en pitäny mitään kiirettä...Wiuwe^ kirjoitti:Mulla oli 7.16 aika ku tuli harjoteltua.Motokuski kirjoitti:ADR-luvat taskussa, intin BECE-teoriakoe läpi yhellä virheellä ja käsittely läpi ajassa 7.50.. Vielä kun inssin pääsis kanssa ekalla läpi niin se olis kuntsarin paikka.
Ite en muista aikaa, mutta 25 oli pakkasta ja helevetin liukas, kun oli jo polettu huolella lumi kenttään. Kaksakselinen Jyki ei ollut oikein halukas kääntymään, vaan olis haunnu mennä suoraa. Sama vaiva tosin tahto olla myös nuppina olleessa SK181:ssä. Meni muuten mulla vasta viidennellä käsittely läpi, kun oli vähä pilkunnussijoita tutvot.Motokuski kirjoitti:Mää en pitäny mitään kiirettä...Wiuwe^ kirjoitti:Mulla oli 7.16 aika ku tuli harjoteltua.Motokuski kirjoitti:ADR-luvat taskussa, intin BECE-teoriakoe läpi yhellä virheellä ja käsittely läpi ajassa 7.50.. Vielä kun inssin pääsis kanssa ekalla läpi niin se olis kuntsarin paikka.Todellisuudessa se hidasti vähän ku oli satanu lumen tuohon ni meinas olla vähän liukkauden kans ongelmaa.
No tuli virhe... Raktorin motteskistähä lisätään Se.Farmari99 kirjoitti:Ooppaas sää nyt kova jätkä.JD3140 kirjoitti:Sain paneelimajakan farmingis pelaamaan!!!![]()
Siin vilkkuu 4 semmosta oranssia valoa.![]()
Piti laittaa indeksia sun muuta moddeskiin. Vihroin haltsaan giantsin.Ainoa vaa että son sen ajoenuvon xml eikä motteski, ne on kaks iha eri asiaa.
Paljoko veloittivat jäsenyydestä ja parit lehdetkö tuli mukana?JD3140 kirjoitti:Nyt on liitytty masinisteihin!![]()
Tuli postis rexta pesiaali tonni pesiaali ja lasku() .
Ei paha, noi lehdet vaikuttaa jo niin mielenkiintosilta että vois sen 15e maksaakkin. Äsken lähetin liittymispyynnön kans sinneJD3140 kirjoitti:15e ja lehet tuli mukana.Neliveto kirjoitti:Paljoko veloittivat jäsenyydestä ja parit lehdetkö tuli mukana?JD3140 kirjoitti:Nyt on liitytty masinisteihin!![]()
Tuli postis rexta pesiaali tonni pesiaali ja lasku() .
Keuruulla ei ollut rajoitettu E-kuskeilla. Tosin yks jäi ilman korttia, kun kuljettajakurssi loppu, ennen kuin sai inssin läpitte.Motokuski kirjoitti:Samanmoinen kärry oli itelläkin, mut G480 Scania veturina. Meillä on rajotettukin niin että kolme kertaa on mahollista yrittää sekä teorioita, inssiä ja käsittelyä. Jos ei mee kolmesti läpi niin jää kortti saamatta. Mut itellä onneks ekalla meni nuo, vielä kun inssin sais ekalla.
Tiedän tunteen, kuinka huojentavaa päästä eroon raudoista ja oikomisnauloista. Raudois oli vaan se heikko puoli, että hampaat kellastuivat niistä kohdista, minne harja ei yltänyt ja se minun laiskuuteni taisi olla syy myös siihen. Oikomishoito loppui itseltäni kesällä -11. -12 syksyllä sitten hammaslääkäri kertoi mulle:Viki kirjoitti:Oikomishoito on valmis!!
Jaa.Tuppurainen kirjoitti:Tiedän tunteen, kuinka huojentavaa päästä eroon raudoista ja oikomisnauloista. Raudois oli vaan se heikko puoli, että hampaat kellastuivat niistä kohdista, minne harja ei yltänyt ja se minun laiskuuteni taisi olla syy myös siihen. Oikomishoito loppui itseltäni kesällä -11. -12 syksyllä sitten hammaslääkäri kertoi mulle:Viki kirjoitti:Oikomishoito on valmis!!
"Olet ollut sitten koko kesän sokeridieetillä, tai et ole harjannut hampaita yhtään, sillä sinulla on kaiken kaikkiaan 12 reikää yksi reikä per hammas." Sitten kun porattiin jokainen reikäinen hammas, jokainen oli niin syvä, että jokaisella porauskerralla osui pora hermoon. Että sillä lailla
Oli kyllä kiva tunne kans aikanaan ku raudat otettiin pois suusta.Viki kirjoitti:Jaa.Tuppurainen kirjoitti:Tiedän tunteen, kuinka huojentavaa päästä eroon raudoista ja oikomisnauloista. Raudois oli vaan se heikko puoli, että hampaat kellastuivat niistä kohdista, minne harja ei yltänyt ja se minun laiskuuteni taisi olla syy myös siihen. Oikomishoito loppui itseltäni kesällä -11. -12 syksyllä sitten hammaslääkäri kertoi mulle:Viki kirjoitti:Oikomishoito on valmis!!
"Olet ollut sitten koko kesän sokeridieetillä, tai et ole harjannut hampaita yhtään, sillä sinulla on kaiken kaikkiaan 12 reikää yksi reikä per hammas." Sitten kun porattiin jokainen reikäinen hammas, jokainen oli niin syvä, että jokaisella porauskerralla osui pora hermoon. Että sillä laillaMulla oikomishoito kesti pitkät 4 vuotta. Ja mulla ei oo ikinä ollu reikiä.
Tämä.fove kirjoitti:Viikonloppu.